Hoppa till innehåll

Fuska.se Leveling.


Blitzcat
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej! Jag har inte så goda nyheter tyvärr. Jag kan inte vara med för jag kommer aldrig hinna levla en char till lvl 10. Och sen har jag tappat lusten lite också.

 

Jag kanske kan vara med om vi ska köra på Darksorrow PvP, för där har jag en UD Warlock som nästan är lvl 10. Men vi hade ju bestämt att det skulle vara på Twilight's Hammer.

 

Jag hade tyckt detta var skitskoj om jag bara hade haft mer tid och om jag inte hade varit så beroende på att levla min main och spela med mina kompisar. Jag är vädligt gärna med på nästa leveling (om det blir någon). Och om det blir någon mer leveling så hade jag velat ha 2 veckor att levla en gubbe till 10.

 

Därför så bestämt mig för att hoppa av denna leveling. Ni kan plocka ut någon annan, eller varför inte ta kerex132 som gärna ville vara med. Men nästa leveling (som jag kanske gör) kan jag väldigt gärna vara med.

1-10 är ju nog det enklaste i hela spelet >_>

Varför äns skriva upp sig om man inte kan?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 132
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Hej! Jag har inte så goda nyheter tyvärr. Jag kan inte vara med för jag kommer aldrig hinna levla en char till lvl 10. Och sen har jag tappat lusten lite också.

 

Jag kanske kan vara med om vi ska köra på Darksorrow PvP, för där har jag en UD Warlock som nästan är lvl 10. Men vi hade ju bestämt att det skulle vara på Twilight's Hammer.

 

Jag hade tyckt detta var skitskoj om jag bara hade haft mer tid och om jag inte hade varit så beroende på att levla min main och spela med mina kompisar. Jag är vädligt gärna med på nästa leveling (om det blir någon). Och om det blir någon mer leveling så hade jag velat ha 2 veckor att levla en gubbe till 10.

 

Därför så bestämt mig för att hoppa av denna leveling. Ni kan plocka ut någon annan, eller varför inte ta kerex132 som gärna ville vara med. Men nästa leveling (som jag kanske gör) kan jag väldigt gärna vara med.

Du kan nå 10 på 2-3 timmar, så varför behöver du 2 veckor på dig? oO

 

Just för att jag ALLTID spelar på min main MINST 1 timme om dagen. Och så kan du räkna med att jag sitter vid fuska.se på min speltid (som ungefär är 2 - 4 timmar).

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blev lvl 20 på 8 timmar playtime.

Screenshot or it didn't happen! XD

 

Nej men seriöst, hur f*n kan du få sån låg playtime? O_o

Redigerat av Ubuntu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blev lvl 20 på 8 timmar playtime.

Screenshot or it didn't happen! XD

 

Nej men seriöst, hur f*n kan du få sån låg playtime? O_o

 

Skojjar du?

20 levlar på 8 timmar är ju skit enkelt!

Jag har aldrig levlat till 20 på 8 timmar i sträck.

Utan fått 8 timmar playtime sammanlagt.

 

Har nu 8 dagar playtime på min lvl 46'a.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blev lvl 20 på 8 timmar playtime.

Screenshot or it didn't happen! XD

 

Nej men seriöst, hur f*n kan du få sån låg playtime? O_o

 

Skojjar du?

20 levlar på 8 timmar är ju skit enkelt!

Jag har aldrig levlat till 20 på 8 timmar i sträck.

Utan fått 8 timmar playtime sammanlagt.

 

Har nu 8 dagar playtime på min lvl 46'a.

 

Nej jag skojar inte, har aldrig tagit och känner ingen som tagit 20 på mindre än 15 timmar. O_O
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...