garkan Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 När ska detta leveling starta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 22 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Idag kl 20:00 Skriv era ingame namn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Bara jag och pineapple som brydde oss om detta? Riktigt lågt gubbar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 (redigerat) Bara jag och pineapple som brydde oss om detta? Riktigt lågt gubbar.. Min innebandy träning blev förlängd lessen :( Är det typ alla dagar kl 20.00? eller bara måndagar? EDIT: mitt namn e Killpoint Redigerat 23 September 2008 av Dextrozol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Bara jag och pineapple som brydde oss om detta? Riktigt lågt gubbar.. Min innebandy träning blev förlängd lessen :( Är det typ alla dagar kl 20.00? eller bara måndagar? EDIT: mitt namn e Killpoint Så du kunde ändå inte joinat?Jag och PineApple lirade till 22:00. Och nej, vi har inte suttit någon tid än men logga in klockan 20:00 och /w antingen Wavedash eller Garkan så invitar vi dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Bara jag och pineapple som brydde oss om detta? Riktigt lågt gubbar.. Min innebandy träning blev förlängd lessen :( Är det typ alla dagar kl 20.00? eller bara måndagar? EDIT: mitt namn e Killpoint Så du kunde ändå inte joinat?Jag och PineApple lirade till 22:00. Och nej, vi har inte suttit någon tid än men logga in klockan 20:00 och /w antingen Wavedash eller Garkan så invitar vi dig. ok jag gör det jag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 23 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Bara jag och pineapple som brydde oss om detta? Riktigt lågt gubbar.. Min innebandy träning blev förlängd lessen :( Är det typ alla dagar kl 20.00? eller bara måndagar? EDIT: mitt namn e Killpoint Så du kunde ändå inte joinat? Jag och PineApple lirade till 22:00. Och nej, vi har inte suttit någon tid än men logga in klockan 20:00 och /w antingen Wavedash eller Garkan så invitar vi dig. ok jag gör det jag ;) Du kan levla till 12, men inte en bar mer, dock så blir du tvungen att instansa/grinda dig upp eftersom att vi vill ha så många quests som möjligt orörda. Vi har låst upp en chain, men bara gjort första delen (ghostlands). Någon som kan idag igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Bara jag och pineapple som brydde oss om detta? Riktigt lågt gubbar.. Min innebandy träning blev förlängd lessen :( Är det typ alla dagar kl 20.00? eller bara måndagar? EDIT: mitt namn e Killpoint Så du kunde ändå inte joinat? Jag och PineApple lirade till 22:00. Och nej, vi har inte suttit någon tid än men logga in klockan 20:00 och /w antingen Wavedash eller Garkan så invitar vi dig. ok jag gör det jag ;) Du kan levla till 12, men inte en bar mer, dock så blir du tvungen att instansa/grinda dig upp eftersom att vi vill ha så många quests som möjligt orörda. Anledning till detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Bara jag och pineapple som brydde oss om detta? Riktigt lågt gubbar.. Min innebandy träning blev förlängd lessen :( Är det typ alla dagar kl 20.00? eller bara måndagar? EDIT: mitt namn e Killpoint Så du kunde ändå inte joinat? Jag och PineApple lirade till 22:00. Och nej, vi har inte suttit någon tid än men logga in klockan 20:00 och /w antingen Wavedash eller Garkan så invitar vi dig. ok jag gör det jag ;) Du kan levla till 12, men inte en bar mer, dock så blir du tvungen att instansa/grinda dig upp eftersom att vi vill ha så många quests som möjligt orörda. Anledning till detta? Jag och Pineapple vill helst att vi ska dinga tillsammans.Och inte att några är 13 och några fortfarande på 12. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Bara jag och pineapple som brydde oss om detta? Riktigt lågt gubbar.. Min innebandy träning blev förlängd lessen :( Är det typ alla dagar kl 20.00? eller bara måndagar? EDIT: mitt namn e Killpoint Så du kunde ändå inte joinat? Jag och PineApple lirade till 22:00. Och nej, vi har inte suttit någon tid än men logga in klockan 20:00 och /w antingen Wavedash eller Garkan så invitar vi dig. ok jag gör det jag ;) Du kan levla till 12, men inte en bar mer, dock så blir du tvungen att instansa/grinda dig upp eftersom att vi vill ha så många quests som möjligt orörda. Anledning till detta? Jag och Pineapple vill helst att vi ska dinga tillsammans.Och inte att några är 13 och några fortfarande på 12. Ja, men varför grinda upp sig? Man levlar fortare i low level via quests. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Men det är inte det, Ubuntu. Vi vill gärna questa tillsammans och inte ha olika quester. Btw: Vad har ni andra 2 guys för anledning att inte joina? Urinvägsinfektion? Hämta lillsyrran? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 23 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Bara jag och pineapple som brydde oss om detta? Riktigt lågt gubbar.. Min innebandy träning blev förlängd lessen :( Är det typ alla dagar kl 20.00? eller bara måndagar? EDIT: mitt namn e Killpoint Så du kunde ändå inte joinat? Jag och PineApple lirade till 22:00. Och nej, vi har inte suttit någon tid än men logga in klockan 20:00 och /w antingen Wavedash eller Garkan så invitar vi dig. ok jag gör det jag ;) Du kan levla till 12, men inte en bar mer, dock så blir du tvungen att instansa/grinda dig upp eftersom att vi vill ha så många quests som möjligt orörda. Anledning till detta? Jag och Pineapple vill helst att vi ska dinga tillsammans. Och inte att några är 13 och några fortfarande på 12. Ja, men varför grinda upp sig? Man levlar fortare i low level via quests. Tråkigt om folk redan gjort quests som andra inte har gjort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg