Hoppa till innehåll

Grand Theif Aouto Iv Till Ps3


Miniagge
 Dela

Rekommendera inlägg

Fight, Fight, Fight!!

 

 

OT: Jag har köpt GTA IV och du tröttnar ganska snabbt på det om du frågar mig. Det går helt enkelt ut på samma sak som dom andra spelen. Online är väldigt roligt men som sagt, man tröttnar väldigt snabbt. Jag skulle inte köpa GTA IV om jag var du.. Du kan gå hem till ngn kompis och spela. Och efter min analys av din grammatik så skulle jag inte uppmana dig att köpa Grand Theft Auto IV pga din ålder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...
Gäst patrikking

Har det.

MAn blir typ trött efter ett par dagar när man inte kan klara ett uppdrag.

men sen så typ vill du spela och så vinner du också blir det roligare och roligare. I allafall hos mig...

 

Eking att köra bil på gta så om redan har köpt det så kan du skicka till mig att jag skickar mitt ps3 ID så kan jag bevisa det... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Man måste nästan ha spelat san andreas och vice city för att liksom fatta............. :blink:

Vad i h*lvete hjälper det om man spelat san andreas elr vice city innan...

har du inte märkt på alla kommetarer och liknande på nätet att detta är ett av dom bästa spelen ever? allting är en tiopoängare med detta spel.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...