ThaNooB Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Hahahaha, riktigt bra skämt det där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Fight, Fight, Fight!! OT: Jag har köpt GTA IV och du tröttnar ganska snabbt på det om du frågar mig. Det går helt enkelt ut på samma sak som dom andra spelen. Online är väldigt roligt men som sagt, man tröttnar väldigt snabbt. Jag skulle inte köpa GTA IV om jag var du.. Du kan gå hem till ngn kompis och spela. Och efter min analys av din grammatik så skulle jag inte uppmana dig att köpa Grand Theft Auto IV pga din ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miniagge Skrivet 1 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Man måste nästan ha spelat san andreas och vice city för att liksom fatta............. :blink: Har gjort det så ingen fara :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Man måste nästan ha spelat san andreas och vice city för att liksom fatta............. :blink: Har gjort det så ingen fara :) Lol, varför ska man ha haft Sand Andreas och vice city för att fatta?Det är ett helt nytt spel med ny story osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StatiX Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Ja, Riktigt köpvärt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Köp spelet, Många uppdrag också man klarar inte ut spelet på 2 dagar :) . Finns 90 uppdrag. Riktig kul också, Tro inte att du bara kan gå runt och skjuta, Mycket mer kan man göra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Har det. MAn blir typ trött efter ett par dagar när man inte kan klara ett uppdrag. men sen så typ vill du spela och så vinner du också blir det roligare och roligare. I allafall hos mig... Eking att köra bil på gta så om redan har köpt det så kan du skicka till mig att jag skickar mitt ps3 ID så kan jag bevisa det... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Man måste nästan ha spelat san andreas och vice city för att liksom fatta............. :blink:Vad i h*lvete hjälper det om man spelat san andreas elr vice city innan...har du inte märkt på alla kommetarer och liknande på nätet att detta är ett av dom bästa spelen ever? allting är en tiopoängare med detta spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.