Soad_token Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Hej nu tar jag upp det här med (har skickat ett mejl via kotakta oss) efter som det tar sådan tid och jag behöver infon nu. När man klickar på "Annonsera" under "Överig" så hamnar jag istället på/hos kontakta oss. Är det sidan eller alla 3 datorerna i huset som har problem? Soad_token Ps. Det är inte ett klaomål på hur snabbt/långsamt ni svara utan bara en förhoppning om att snabbare kunna få svar på min fråga. Ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 jag kommer också dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Meningen är att man skall komma dit så man kan skicka en förfrågan kring vad man är ute efter då vi skräddarsyr lösningar för alla våra annonsörer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 13 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Meningen är att man skall komma dit så man kan skicka en förfrågan kring vad man är ute efter då vi skräddarsyr lösningar för alla våra annonsörer. men ni har inga bestämda storlekar för bilder osv? Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 17 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Jag vet att jag bumpar men iaf, jag vill ha svar på min fråga i föregående posten. Någon som vet...admin kanske? :P Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.