Rullis Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Har precis börjat lyssna på det, tycker alla låtarna jag har lyssnat på so far e as bra =D va tycker ni? =D UNFORGIVEN III <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Läste recension och den verkade ju förjävligt bra. Skriver igen när jag lyssnat igenom den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 (redigerat) Ganska bra. Börjar bli som gamla Metallica igen :) (fast inte helt men skitbra ändå!) Lite Slayer-aktigt också ibland. Redigerat 12 September 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Körde WoW samtidigt som jag lyssnade så jag lyssnade inte så intensivt. Mewn den var ju riktigt bra. St. Anger var ett fiasko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Väldigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Körde WoW samtidigt som jag lyssnade så jag lyssnade inte så intensivt. Mewn den var ju riktigt bra. St. Anger var ett fiasko. St. Anger var den enda bra låten i albumet. o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Låten St. Anger var bäst på albumet St. Anger, ja. Och albumet St. Anger tycker jag var ett fiasko. Fattar inte vad som flög i dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Death Magnetic är en av de bästa skivorna de gjort, finns inte en dålig låt på skivan. That was just your life är nog min favorit låt än så länge, riktigt fet låt. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Jag tycker om Metallicas gamla låtar Tex som Fade to black ( ett måste att höras av Metallica älskare ) Enter sandman och One tycker jag e bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Har bara lyssnat igenom den 6-7 gånger, men än så länge så är nog Cyanide min favorit. Tätt följt av The Unforgiven III och All Nightmare Long. Nä, det här var nog det näst bästa albumet, efter ..And Justice For All. Och älskar att dem har Rick Rubin som producent!^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Det är bra med Unforgiven III i mitten av skivan. För resten av låtarna är väldigt intensiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 (redigerat) Det är bra med Unforgiven III i mitten av skivan. För resten av låtarna är väldigt intensiva.Mhm, jag känner mig helt slut efter att jag har lyssnat på skivan xD Passar rätt bra att lyssna till innan jag lägger mig, jag brukar annars ha väldigt jobbigt att somna. Btw.. Är det någon mer än jag som tycker att ljudet är av sjukt bra kvalité på skivan? Redigerat 15 September 2008 av Raffed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.