Hoppa till innehåll

Metallicas Nya Album?

Rullis

Rekommendera inlägg

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag gillar Metallicas nya album fet-mycket! Försökte att hålla mig undan från alla recensioner tills jag lyssnat igenom skivan, och f*n vad bra den är asså. Har bara positivt att komma med (även om det kanske saknades en låt med ett intro värdigt 'Ride the Lightning' eller 'Master of Puppets'). Annars var allt grymt. Bästa låtarna är 'That was just your life', 'All nightmare long', 'The day that never comes', 'The Unforgiven III' och 'Suicide & Redemption'.

Bra jobbat Metallica!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillar inte metallica eller den sortens hårdrock. Och deras låtar är alldeles för långa så det blir drygt att lyssna på. Bara introt som ofta går nästan likadant hela tiden är ju 1:30 långt i många av låtarna.

"Unforgiven III" och "The End of the Line" var i alla fall ok. Hade lyssnat på dem fler gånger om de varit kortare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillar inte metallica eller den sortens hårdrock. Och deras låtar är alldeles för långa så det blir drygt att lyssna på. Bara introt som ofta går nästan likadant hela tiden är ju 1:30 långt i många av låtarna.

"Unforgiven III" och "The End of the Line" var i alla fall ok. Hade lyssnat på dem fler gånger om de varit kortare.

Meh, allt under 10 minuter är för kort. =)

Tacka vet jag ~15-20 minuters låtar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyckte inte Ulrich var precis bra på detta albumet (fast jag har aldrig gillat han på något annat album heller, ..så väldigt konstigt då <_< ..), Lite för långa låtar men det mesta var bra. Favoriten är All Nightmare Long.

Redigerat av Luc0ld
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Helt okej, mycket bättre än Black Album, Load, Reload och den andra relativt nya jag glömt namnet på. Anger nånting.

Fast den slår inte Kill em All, Ride the Lightning, Master of Puppets eller ...and Justice for all.

Redigerat av Xade
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...