Winjaaa Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 (redigerat) Den är sjukt mycket bättre än Load, REload och St.anger. Mina favoriter är Cyanide, All Nightmare Long och The unforgiven 3 :) Redigerat 14 September 2008 av X3RO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Man kan inte räkna St. Anger som en av deras album ;) Men Unforgiven II och Fixxxer från Rload är dock rätt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Det nya albumet verkar så himla bra. Har hört någon låt på radio någon gång. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Jag gillar Metallicas nya album fet-mycket! Försökte att hålla mig undan från alla recensioner tills jag lyssnat igenom skivan, och f*n vad bra den är asså. Har bara positivt att komma med (även om det kanske saknades en låt med ett intro värdigt 'Ride the Lightning' eller 'Master of Puppets'). Annars var allt grymt. Bästa låtarna är 'That was just your life', 'All nightmare long', 'The day that never comes', 'The Unforgiven III' och 'Suicide & Redemption'. Bra jobbat Metallica! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 My Apocalypse är min favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 All Nightmare Long, grym :) har inte lyssnat så noga på dom flesta av låtarna, men so far so good Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Fick dock en St. Anger känsla i en av låtarna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Gillar inte metallica eller den sortens hårdrock. Och deras låtar är alldeles för långa så det blir drygt att lyssna på. Bara introt som ofta går nästan likadant hela tiden är ju 1:30 långt i många av låtarna. "Unforgiven III" och "The End of the Line" var i alla fall ok. Hade lyssnat på dem fler gånger om de varit kortare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Gillar inte metallica eller den sortens hårdrock. Och deras låtar är alldeles för långa så det blir drygt att lyssna på. Bara introt som ofta går nästan likadant hela tiden är ju 1:30 långt i många av låtarna. "Unforgiven III" och "The End of the Line" var i alla fall ok. Hade lyssnat på dem fler gånger om de varit kortare. Meh, allt under 10 minuter är för kort. =) Tacka vet jag ~15-20 minuters låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luc0ld Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 (redigerat) Tyckte inte Ulrich var precis bra på detta albumet (fast jag har aldrig gillat han på något annat album heller, ..så väldigt konstigt då <_< ..), Lite för långa låtar men det mesta var bra. Favoriten är All Nightmare Long. Redigerat 16 September 2008 av Luc0ld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Efter ytterligare några spelningar så är det fortfarande 'That was just your life' som är bäst, ganska ohotat. Hoppas verkligen de kommer köra den som intro låt på turnén, kommer bli hur fett som helst. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 (redigerat) Helt okej, mycket bättre än Black Album, Load, Reload och den andra relativt nya jag glömt namnet på. Anger nånting. Fast den slår inte Kill em All, Ride the Lightning, Master of Puppets eller ...and Justice for all. Redigerat 16 September 2008 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.