Rullis Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Var köper jag min första mount? >_> Min kompis sa att jag skulle få ett brev o gå dit o bla bla o fixa en , men eftersom jag inte har fått nåt brev så vet jag inte var jag ska. ty. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Race? Alltså HUman night elf dwarf gnom draini undead tauren ploodelf orce och troll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 orc hunter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Durotar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Köper inte orcs sina mounts i Valley of heroes i Orgrimmar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Köper inte orcs sina mounts i Valley of heroes i Orgrimmar? Är det inte i Sen'jin Village@Durotar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Köper inte orcs sina mounts i Valley of heroes i Orgrimmar?Har sett en mount vendor där. Men man kan också köpa i Zenjin Village (Durotar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 (redigerat) Är det inte raptorer som säljs i Sen'jin endast. För trolls? Och vargar säljs i Org. För orcs. Redigerat 12 September 2008 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Så här är det i durotar är det raptoren men jag vet inte om du kan ha det eller så går du in i Orgrimar som också ligger i Durotar men det är en stor stad du har nog varit där och där borde du köpa dit mount Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luc0ld Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Orc mounts är i Valley of Heroes i Orgrimmar, ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg