E4STMAN Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Jag vill att alla ska läsa denna text därför att den öppnade verkligen mina ögon: http://blog.brokep.com/2008/09/12/sverige-vax-upp/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 (redigerat) Här har du min åsikt http://blogg.aftonbladet.se/25980/perma/947064/ Det är ens personliga ansvar att upprätthålla både moraliska och etiska standarder i ett såpass lagstyrt samhälle som vårat. Genom att gömma sig bakom tunna lagar är man inget annat än en fegis. Det var inte TPB som la upp bilderna, men inte heller har de gjort något för att stoppa spridningen (tvärt om) och är därför inte bättre. Lagarna är grundade på moral, nu ska vi inte grunda vår moral efter våra lagar. Redigerat 13 September 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Hade redan förlorat min respekt för median sen länge sen. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Då är vi 2, Garone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Håller helt med han, chefen för TPB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Media slutade jag respektera när jag var 10-11, speciellt Aftonhoran dessvärre tittar jag in på deras sida 10 gånger per dag för att få mig ett gott skratt. Finns ingen rumsren media, det enda massmedia kan göra är att överdriva allt och ljuga och om inte det så förnyar de 50 år gamla nyheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.