Sidney Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Hej! Funkar www.thottbot.com för er? Den funkar inte för mig, men alla andra sidor gör det. har testat med Google Chrome och Internet Explorer och sidan funkar inte med någon av dom två. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Hej! Funkar www.thottbot.com för er? Den funkar inte för mig, men alla andra sidor gör det. har testat med Google Chrome och Internet Explorer och sidan funkar inte med någon av dom två. Sidan är antagligen nere atm. Testa med wowhead.com :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Finns många bra sajter som inte är Thottbot T.ex GW och Wowhead(^) eller Allakhazam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luc0ld Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 ^ Vad Hetfield05 sa. Fixa addonen Questhelper om du använder thottbot för quest annars, då slipper du gå in på thottbot varje gång du behöver hjälp med en quest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Nu är sidan uppe igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 ja wowhead är mycket bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Wowhead är grymt overrated, thottbot funkar perfa och har många flera comments som kan hjälpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 äh, jag gillar wowhead, allakhazam lr vad de heter är också ganska bra tack vare deras typ question of the day:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Länkar till dem (Enligt mig) bästa. Goblin Workshop Thottbot Allakhazam Och så Wowhead Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Länkar till dem (Enligt mig) bästa. Goblin Workshop Thottbot Allakhazam Och så Wowhead vad är Goblin Workshop för sida? gick in på nåt random ställe och det stod "These pages are relatively new as of Nov. 21st, 2003".... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Wowhead är grymt overrated, thottbot funkar perfa och har många flera comments som kan hjälpaNej, i Thottbot så handlar de flesta comments om vilken class som är mest OP osv. Wowhead är den enda sidan jag använder, Allakhazam ibland också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Thottbot är ju rena skiten om man jämför med Wowhead. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg