Khazar Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 har tänkt börja köra horde när wotlk kommer ut eftersom alliance ändå aldrig vinner WSG, AB, EOS, etc, så jag undrar, vad finns det för bra servrar man kan köra horde på utan att bli totalt fuckad av motståndet? tro vad ni vill, men jag är inte en jobbig noob som tjatar om boost i DM hela tiden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Rampage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 15 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 hmm, någon server du rekommenderar? för rampage är väl en battle group? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luc0ld Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Cyclone Battlegroup brukar horde vinna mest i (AV vinner Alliance mest dock, som vanligt..). Stormscale är definitivt den bästa pvp servern, bästa i Europa också för arenas etc.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 hmm, någon server du rekommenderar? för rampage är väl en battle group? Alla servrar inom rampage har samma BG. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 (redigerat) Jag spelar på Shattered Hand (Cyclone) och vi brukar vinna i alla BG's. [EDIT] Stormscale ligger i Cyclone Redigerat 15 September 2008 av xpliT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Ska du göra en 19 twink på Cyclone så ta inte horde för vi brukar äga ut dom där. Är du 70.. ta cyclone. Min 70 vinner ALDRIG Bg's där. Segt. (jag är alliance om ni inte förstod) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 15 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 (redigerat) jag körde på cyclone förut på alliance, och ja, du har rätt, vi vinner aldrig, ALDRIG!!!! vilken server kör du på? <---thunderhorn garone: jag mena någon server som är PvP inriktad, typ PvP guilds och så Redigerat 15 September 2008 av Khazar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 jag körde på cyclone förut på alliance, och ja, du har rätt, vi vinner aldrig, ALDRIG!!!! vilken server kör du på? <---thunderhorn garone: jag mena någon server som är PvP inriktad, typ PvP guilds och så Stormrage här ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Sylvanas - Bloodfeather är med i rampage där vinner Horde ofta. Ofta ganska jämt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 På Blackout krossar Alliance Horde på WSG...Just nu iaf. Horde rular iaf AB. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Jag har för mig att på WSG så är det massa andra realmsplayer som spelar :S Eller har jag just nu failat i wow? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg