Blitzcat Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Hej, har ett litet problem med alla trådar som jag läser. Förut hade jag att alla inlägg kom efter varandra och man kunde läsa dem direkt. Nu så visas bara det första inlägget, och under det så finns det en massa 'länkar' till svar/inlägg som skrivits i tråden. Kan någon hjälpa mig att återställa så att jag får alla svar under varandra istället för att en massa länkar kommer upp. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 CONGRATTS DU ÄR INTE DEN FÖRSTA SOM FRÅGAR DET. VÄNLIGEN ANVÄND SÖKFUNKTIONEN. mer behöver jag inte berätta, det finns en sökfunktion. under "mobiltjänster" om man har forumet uppe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Om du kollar på din post så ser du längst upp till höger en liten ruta som det står "val" på. Tryck på den och välj "Standard". Då ska det blir som vanligt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 (redigerat) http://www.fuska.se/forum/Problem_Med_Forum-t109121.html antar att det är det du har? Redigerat 15 September 2008 av TheGreatest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 15 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Om du kollar på din post så ser du längst upp till höger en liten ruta som det står "val" på. Tryck på den och välj "Standard". Då ska det blir som vanligt. :) Tack så mycket ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Om du kollar på din post så ser du längst upp till höger en liten ruta som det står "val" på. Tryck på den och välj "Standard". Då ska det blir som vanligt. :) Tack så mycket ;) Varsågod. :) @OneDream, varför berättar du inte bara hur man gör? Onödigt att posta bara för att klaga på att han inte söker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Om du kollar på din post så ser du längst upp till höger en liten ruta som det står "val" på. Tryck på den och välj "Standard". Då ska det blir som vanligt. :) Tack så mycket ;) @OneDream, varför berättar du inte bara hur man gör? Onödigt att posta bara för att klaga på att han inte söker. Hon har mens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Om du kollar på din post så ser du längst upp till höger en liten ruta som det står "val" på. Tryck på den och välj "Standard". Då ska det blir som vanligt. :) Tack så mycket ;) Varsågod. :) @OneDream, varför berättar du inte bara hur man gör? Onödigt att posta bara för att klaga på att han inte söker. jag vill inte ha en miljon frågor av samma svar. Förövrigt så brukade flera klaga på mig förut också.. så det är inte bara jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Om du kollar på din post så ser du längst upp till höger en liten ruta som det står "val" på. Tryck på den och välj "Standard". Då ska det blir som vanligt. :) Tack så mycket ;) Varsågod. :) @OneDream, varför berättar du inte bara hur man gör? Onödigt att posta bara för att klaga på att han inte söker. jag vill inte ha en miljon frågor av samma svar. Förövrigt så brukade flera klaga på mig förut också.. så det är inte bara jag. Haha, tror du forumet blir bättre om du är lika dum som de som var dumma mot dig? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Om du kollar på din post så ser du längst upp till höger en liten ruta som det står "val" på. Tryck på den och välj "Standard". Då ska det blir som vanligt. :) Tack så mycket ;) Varsågod. :) @OneDream, varför berättar du inte bara hur man gör? Onödigt att posta bara för att klaga på att han inte söker. jag vill inte ha en miljon frågor av samma svar. Förövrigt så brukade flera klaga på mig förut också.. så det är inte bara jag. Haha, tror du forumet blir bättre om du är lika dum som de som var dumma mot dig? xD Eller hur.OneDream, du börjar gå över gränsen. Sluta söka efter uppmärksamhet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.