Hoppa till innehåll

Spore


FireFox007

  

69 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mindtwistah

Cell och Djur-åldern var skitroliga, men resten var as-lätta. På t.ex. Civilisationsåldern så behövde man bara skicka en shitload of airplanes till varje stad, och BOOM, efter 5 min så har man vunnit -.-

 

Och space age blev sååå långtråkig efter ett tag, det är ju nästan samma sak hela tiden

"Åk till den planeten och hämta dem djuren"

"Din planet är under attack! Kom och rädda den!"

"Åk till den planeten och scanna dem djuren"

"Din planet är under attack! Kom och rädda den!"

o.s.v.

 

Rejält drygt efter ett tag..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Du skriver väl detta för att få FM. Troligen!

Och du fick väl precis FM nu också.

 

Spore är väl okej, men jag önskar att de kunde ha lagt mer på de första 4 stadierna.. femte stadiet var väl ganska kul, men att flyga fram o tillbaka o prata med varelser som upprepar samma 3 meningar om och om igen är väl så lagomt kul.

 

jag röstade Nej bara för att det kunde ha varit så mycket mer.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du skriver väl detta för att få FM. Troligen!

Och du fick väl precis FM nu också.

 

Spore är väl okej, men jag önskar att de kunde ha lagt mer på de första 4 stadierna.. femte stadiet var väl ganska kul, men att flyga fram o tillbaka o prata med varelser som upprepar samma 3 meningar om och om igen är väl så lagomt kul.

 

jag röstade Nej bara för att det kunde ha varit så mycket mer.

 

spelet är helt okej, men det kunde ha varit roligare. varelse fasen är den roligaste imo, rymd fasen blir tråkig extremt snabbt och cellfasen är bara patetisk.

 

http://forum.spore.com/jforum/posts/list/7015.page <-- om du vill veta mer om mina klagomål när det gäller spore

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du skriver väl detta för att få FM. Troligen!

 

Och du fick väl precis FM nu också.

 

Spore är väl okej, men jag önskar att de kunde ha lagt mer på de första 4 stadierna.. femte stadiet var väl ganska kul, men att flyga fram o tillbaka o prata med varelser som upprepar samma 3 meningar om och om igen är väl så lagomt kul.

 

jag röstade Nej bara för att det kunde ha varit så mycket mer.

 

spelet är helt okej, men det kunde ha varit roligare. varelse fasen är den roligaste imo, rymd fasen blir tråkig extremt snabbt och cellfasen är bara patetisk.

 

http://forum.spore.com/jforum/posts/list/7015.page <-- om du vill veta mer om mina klagomål när det gäller spore

 

Hm, dina klagomål i den där tråden visar att jag missat mycket av spelet :P

Men spelet är, som sagt av oss båda, alldeles för repetitivt i rymd-läget

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du skriver väl detta för att få FM. Troligen!

 

Och du fick väl precis FM nu också.

 

Spore är väl okej, men jag önskar att de kunde ha lagt mer på de första 4 stadierna.. femte stadiet var väl ganska kul, men att flyga fram o tillbaka o prata med varelser som upprepar samma 3 meningar om och om igen är väl så lagomt kul.

 

jag röstade Nej bara för att det kunde ha varit så mycket mer.

spelet är helt okej, men det kunde ha varit roligare. varelse fasen är den roligaste imo, rymd fasen blir tråkig extremt snabbt och cellfasen är bara patetisk.

 

http://forum.spore.com/jforum/posts/list/7015.page <-- om du vill veta mer om mina klagomål när det gäller spore

 

Hm, dina klagomål i den där tråden visar att jag missat mycket av spelet :P

Men spelet är, som sagt av oss båda, alldeles för repetitivt i rymd-läget

 

hmm, jo, men i den där tråden har jag bara skrivit ner typ hälften av allt som borde fixas:P att hjälpa sina allierade suger k*k rent sagt ut
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag när jag kom hem från skolan så radade jag upp jolt drickor. Hade precis köpt Spore och skulle spela efter en jobbig dag i skolan. 90 minuter senare gick jag och la mig. Man bli extremt besviken. Den första timmen av spelet är kul, sedan är det skit. Jag försökte ge spelet en chans till nyss, men nejdå. Han spela 20 minuter och det var så tråkigt att jag tryckte av datorn på strömbrytaren, orkade inte se spelet. Just nu så vet jag inte vart jag suttade skivan, antagligen så ligger den bland skräp och där får den ligga.

 

Så till er alla som funderar på att köpa detta spel, köp det ej. Spara pengarna till left 4 dead.

 

Röstade Nej iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 10 månader senare...

om man tycker det tar slut försnabt så är det bara att köra på svårare grader!

Visst det kan bli trokgigt i rymdfasen och så men man ska ge det en chans! nu kan man ju köpa massa nya patchar som gör det roligt!

 

Jag tycker det är bra och rekomenderar det till alla!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...