Estland Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 (redigerat) hej ja vill inte låta dum men de gör ja nog endån :P, iaf ja har köpt ett headset till min data och undrar hur jag får till mickrofonen, måste ja instalera den eller nåt?hur gör jag?!! http://www.pricerunner.se/pi/94-765317/Hoe...duktinformation de e dom jag köpt, och jag spelar på windows vista. Redigerat 16 September 2008 av Estland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Det bror på fall det är usb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 nja tror inte du ska behöva installera endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Har du testat om den funkar än? Om nej, gör det. Om ja, testa installera nya drivrutiner till ditt ljudkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estland Skrivet 18 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 de är inte usb, venne på vilket sätt du menar me testa den men de blir inge ljud varken på msn eller cs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 asså, rätta mig om jag har fel, MEN ÄR DET INTE 2 SLADDAR TILL HEADSETET, VARAV EN MAN SKA STICKA IN I HÖRLUR UTTAGET OCH EN IN I MIC UTTAGET??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Helt rätt. Brukar vara en rosa och en grön. Ibland är de svarta med grönt och rött streck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 det brukar vara en rosa och en grön sladd, om så är fallet så ska den rosa sladden in i det rosa uttaget på baksidan av datorn och den gröna sladden in i det gröna uttaget (dah) om det är en usb sladd ska den in i usb uttaget :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Jag har 4 till min. <skryt> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Jag har 4 till min. <skryt> Då har du dubbelt så många som mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Två av de kanske funkar fram och två bak. :huh: ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Min mick funkar inte heller, det är nog samma problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.