DiRtY Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 (redigerat) Tja söker nu några spel som jag tyvärr sålde för några år sedan. Xbox: Halo 2, måste vara helt nytt och inplastat och inte classic halo 1, måste vara helt nytt och inplastat och inte classic halo 2 collectors edition, måste vara helt nytt och inplastat Black, behöver inte vara helt nytt men i bra skick och inte classic. så har någon nån av dessa eller alla så hör av er så kommer vi överens Redigerat 17 September 2008 av underwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Sök på Pricerunner.se så hittar du :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 varför får dom inte vaRA CLASSIC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 26 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 varför får dom inte vaRA CLASSIC?gillar inte classics Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 varför får dom inte vaRA CLASSIC?gillar inte classics och så är väl du en typ "samlare" så du vill ha original? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 28 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 varför får dom inte vaRA CLASSIC? gillar inte classics och så är väl du en typ "samlare" så du vill ha original? kan man nog säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 vad menas "classics " ??????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 vad menas "classics " ??????? Alltså har du sett typ "Best sellers" och liknande? Det är alltså spel, som när de börjar bli lite gamla, säljs ut lite billigare av Best Sellers. Alltså, de är lite billigare men har även fulare fodral osv. Typ på PS2 heter det "Platinium" har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 jaha okeej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 vad menas "classics " ??????? Alltså har du sett typ "Best sellers" och liknande? Det är alltså spel, som när de börjar bli lite gamla, säljs ut lite billigare av Best Sellers. Alltså, de är lite billigare men har även fulare fodral osv. Typ på PS2 heter det "Platinium" har jag för mig jag undrade också vad classic var men varför ska man bry sig om hur fodralet ser ut? är det ingen skillnad på spelet? jag bryr mig bara om spelet i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 vad menas "classics " ??????? http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/347B2BE7-4FD7-42B9-9202-FD0659015220/0/ilmClassics_1stparty.jpg Är jag den enda som gillar Classics? :P Förstår dock om man inte gillar omslagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Jag har classics på mitt dead rising fodral <_< Skulle hellre vilja ha ett riktigt fodral, dessutom är självaste fodralet grå/brunt istället för grönt :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.