OpeningTitles Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Du jag har spelat det i ett år men min gubbe försvann men jjag fick en av min kompis En annan Som han har haft länge den e lvl 50 jag har gjort den till 60 och vem anmälde mitt inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 30 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Du jag har spelat det i ett år men min gubbe försvann men jjag fick en av min kompis En annan Som han har haft länge den e lvl 50 jag har gjort den till 60 och vem anmälde mitt inlägg? spela roll?du är för ung för runescape Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 för första gången håller jag med desertpures om något, 1xon1 är en 9 åring som spammar ner hela forumet och som klagar på allt som han tycker är dåligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Jaha ni kan inte göra nåt åt det för jag spelar ändå -.- fast jag spelar inte längre jag spelar nåt annat inte habbo Nåt annat roligare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Jaha ni kan inte göra nåt åt det för jag spelar ändå -.- fast jag spelar inte längre jag spelar nåt annat inte habbo Nåt annat roligareåhh jag visste inte att det fanns något som var roligare än habbo och runescape pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Visual Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Congratz =P Palla dom som säger att man inte har nåt liv bara för att man har 99 i en skill. Man behöver inte spela 24/7 bara för att få 99 i en skill, jag kör nån timme per dag och har 99. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Jaha ni kan inte göra nåt åt det för jag spelar ändå -.- fast jag spelar inte längre jag spelar nåt annat inte habbo Nåt annat roligareKan du skriva normala meningar, som man kan förstå utan att läsa dem 20 ggr??? BTW gz desert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Grattis. Låser tråden för att förhindra onödiga inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg