Jojjon Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Vet nån om det är värt att köpa det är det värkligen så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 läste i superplay att det är nästan exakt samma spel som ettan fast med bättre grafik och singleplayerdel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 ja nästan som 1,6 fast mer mappar och bättre grafic (och nya vapen på singel) så jag vet inte om det är värt och köpa om du har 1,6 men om du inte har cs så ja men jag har hört nånstans ifrån att dom ska göra mer vapen till bara cz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3njo Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Nje, Om du ska ha CS:CZ och spela Muliplayer så instalera 1.6 det är gratis ;) Om du ska spela Singelplayer så är det bra. Då får man spela imot Officiella Botar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Jag har sett cs cz och d´ser likadant ut som 1,6 d enda som är nytt är några nya banor. Jag tänkte faktiskt köpa d men nu när jag har sett vad d går för så tänker jag lägga mina pengar på ett annat spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 jag har spelat dt e samma som 1.6 fast dom har uppdaterat alla banor och inågra nya vapen o sinler player! men köp inte dt plus dt tar 2 gigabyte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Vet nån om det är värt att köpa det är det värkligen så bra det är det värt! kan du tänka dig? Gå runt med en M60 och kevlar & helmet med den nya pistolen!! sen ska man vara terrorist såklart om dom har m60... Och nya pistolen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 2 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 (redigerat) min kompis har köpt det och det är ju jättebra så jag ska nog köpa det, det finns ju också sköldar till ct Redigerat 2 April 2004 av Jojjon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 när de nya vapnen' kommer blir det typ månadskostnad.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Om man inte har något annat cs så är det värt att köpa men det är inte så mycket nytt (min kompis har det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Kan någon cd keyen till counter strike Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 fråga de non annan stans iaf jag tycker att det är värtatt köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.