Davidfreak Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Vad tycker ni om min graffiti (men det här var bara enkla skissar i paint ^^), kommentera & betyg sätt gärna! Jag orka inte färga (MM = Marilyn manson) Jag har färgat den! (sk8 = skate) Här kommer den färgade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Mannen du har mycket att lära dig. Men det kommer, btw. Skit i färgerna & skuggorna. Öva mer på lettersen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 (redigerat) Jag tycker det ser fattigt ut med sånna på väggarna i skolområdet och i stan. Men vissa kan faktiskt vara snygga. Edit: Läste namnet fel. :P Dom var väll så där. Redigerat 20 September 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Jag tycker det ser fattigt ut med sånna på väggarna i skolområdet och i stan. Men vissa kan faktiskt vara snygga. Du har rätt till din åsikt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 den va ok men lite mer detaljer bara.såg lite "ensam ut" med få detaljer och inte så mycket mer.men det kan gå.gortsätt bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 All graffiti är bara en hög med bokstäver som tydligen ska betyda något. Går i en tunnel så står det NCHSA eller nåt på väggen, jaha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 All graffiti är bara en hög med bokstäver som tydligen ska betyda något. Går i en tunnel så står det NCHSA eller nåt på väggen, jaha? Jo, NCHSA är förmodlingen 2 crews. (gäng, kalla det var du vill.) Antingen är det NCH - SA eller NC - HSA. Som har slagit ihop sig eller så är det en snubbe som är med i båda crewen. Och då är det 1 eller flera målare som har graffat namnet, brukar vara oftast flera. Dock är dom bokstäver förkortningar för något som crewen (crewet) heter. Men om du ser t.ex någon tag, throw-up, piece eller vaffan som, som det står t.ex FHER? Då är det 1 målare, som har kört, och det är hans Alias. Vid det här fallet är FHER fd ARSLE som lirar i PMS crew i sthlm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Töntiga ungdomsgäng som fått tag i sprayburkar kort sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Töntiga ungdomsgäng som fått tag i sprayburkar kort sagt.Graffiti som har betydelse är nog det ända som är fint.Vi har tillexempel graffiti på våra väggar i uppehålls rummet och på dom står det Ryaskolan för det är typ skolan jag går i :lol:. Och dom är ju sketfina om du frågar mig. Som sagt, annars är ju såna grejjer typ där det står typ CME eller nått bullshit som ingen bryr sig om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Tycker graffiti är snyggt ibland. Off topic: Klockan e 13:37. Yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Graffiti är snyggt så länge det inte är Svordommar och sånn skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Jag tycker graffiti är snyggt. Det enda jag stör mig på är att många målar hakkors, och det är illa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.