Garone Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Nu är det ju några dagar sen WAR släpptes och jag känner mig väldigt frestad av att köpa det. Någon som har testat det ännu och kan tala om, om det lever upp till förväntningarna och är värt ett köp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Jag bokade collectors edition och jag var med i öppna betan och headstart och jag tycker att spelet är jätte bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Har hört att stridssystemet är det jobbigaste och suraste med spelet vilket tar bort en stor portion av inlevelsen, myt eller sanning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Myt. Har du spelar WoW märker du likheten. Det jobbigaste är nog att respawnen är så pass snabb ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Änsålänge tycker jag att WAR är skitbra! Älskar Public Questen och Area Influence Rewardsen man får. RvR känns många gånger bättre än PvPn i WoW av någon anledning. Men precis som Boffaroffe säger så är det väldigt jobbigt att mobsen respawnar väldigt snabbt. Helt klart värt pengarna imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 kommer antagligen få mitt på måndag, har beställt en guild bundle pack-6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 kommer antagligen få mitt på måndag, har beställt en guild bundle pack-6 Såg att WAR med guild bundle packs såldes på webhallen. Men vad i världen är guild bundle för något? o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 om du har en massa kompisar som ska börja spela bör ni dela på detta, det är då ett packet inehållande mer än 1 spel, det blir då billigare än att alla köper ett vanligt. inehåller även 1 pre-paid gamecard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Verkar riktigt kul, funderar på att gå över till WAR från WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Du borde gå över till WAR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Posers Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Haha, de kommer ändå inte bli lika stort som wow. Det kan jag sätta allt på. Därimot kanske ''många börjar'' spela det xD -Posers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Haha, de kommer ändå inte bli lika stort som wow. Det kan jag sätta allt på. Därimot kanske ''många börjar'' spela det xD -Posers Så du spelar WoW eftersom mest personer spelar det? Då måste jag nog säga att du är väldigt svagsinnad och öppen för grupptryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.