Hoppa till innehåll

War

Garone

Rekommendera inlägg

Problemet är att Warhammer Online ger sig in i en marknad som nästan helt styrs av WoW (65% av alla MMO spelare)

Jag förväntar mig inte att de får mer stadiga spelare (400000~) (http://www.massively.com/2008/08/25/erling-ellingson-confirms-age-of-conan-subscriber-numbers-says/) än Age of Cra... Conan.

För övrigt räcker inte dom numren för att betala allt som server-underhåll o löner, så Funcom går åt h*lvete

För att inte nämna att spelet (WAR) blev rushat för att kunna släppas på utgivarens releasedate (EA?), och inte utvecklarnas egna release

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Problemet är att Warhammer Online ger sig in i en marknad som nästan helt styrs av WoW (65% av alla MMO spelare)

Jag förväntar mig inte att de får mer stadiga spelare (400000~) (http://www.massively.com/2008/08/25/erling-ellingson-confirms-age-of-conan-subscriber-numbers-says/) än Age of Cra... Conan.

För övrigt räcker inte dom numren för att betala allt som server-underhåll o löner, så Funcom går åt h*lvete

För att inte nämna att spelet (WAR) blev rushat för att kunna släppas på utgivarens releasedate (EA?), och inte utvecklarnas egna release

WAR är ganska komplett och färdigt, enda dåliga grejen var att skar ut lite klasser. För övrigt så har den mesta skiten och buggarna i Age of Conan blivit fixat så det är spelbart nu. Jag är smått trött på WoW just nu och ska iaf vänta tills WotLK innan jag startar med det igen. För cirka ett år sedan så var jag riktigt hypad över WAR och nu har några av mina WoW guildies + några polare prövat på WAR och de säger att det är riktigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...