Gäst OneDream Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 hur såg forumet ut förra versionen? =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Registrerad: 03/02-2008 - Ja du var ju med på den tiden. På mig står det Blev medlem: 10/08-2007. Men jag har varit med sedan fuskarna.nu/phpBB forumet. Så det var en rätt så onödig kommentar från dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Aah.. dem här gamla bilderna väcker minnen.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 jag har några få bilder^^ här är en på min favorit-version av fuska...Gjorde en liten jämförelse. :) Den gamla var ju snyggare :( dessutom var tråden inte låst då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MartinMilk Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Jag minns den gammla fuska var riktigt aktiv då! Den var faktiskt bättre enligt mig! Den hade juh topplistor över hur många fusk man skickat in. Jag minns att jag var med där och jag var inte så långt ner heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Har lite länkar som jag hittade, det är inte jag som har tagit bilderna. Men det kan alltid vara kul att se hur det såg ut förr, kommer själv ihåg lite hur det såg ut förr i tiden. Fuska.se - 2004 Fuska.forum - 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Har lite länkar som jag hittade, det är inte jag som har tagit bilderna. Men det kan alltid vara kul att se hur det såg ut förr, kommer själv ihåg lite hur det såg ut förr i tiden. Fuska.se - 2004 Fuska.forum - 2004 Så j*vla nice, asså fyfan! :o <3 vill ha tillbaka det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 22 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Kan dom inte göra ett oldschoolfuskatema? :) Som man kan välja , om man vill ha Frosy Fuska eller det gamla? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Kan dom inte göra ett oldschoolfuskatema? :) Som man kan välja , om man vill ha Frosy Fuska eller det gamla? :) Jag håller med men det är mer än bara Skalet som ändrats under dom här åren och admin har sagt nåt om att det inte kommer funka tror jag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 (redigerat) Kommer ihåg macintosh forumet... Där det var nån som typ skulle gifta sig med en mac och ha ett sexigt bröllop Och "rita din fakefigur" Redigerat 22 September 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 (redigerat) Jag fattar inte riktigt varför ni romantiserar bilden av det gamla Fuska så mycket, då det inte var själva sajten som var bättre då, utan användarna. Redigerat 22 September 2008 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 22 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Jag fattar inte riktigt varför ni romantiserar bilden av det gamla Fuska så mycket, då det inte var själva sajten som var bättre då, utan användarna. Ja, sant. Användarna var bättre & det var det som gjorde att det blev sjuktbra. Det var mycket roligare att skriva, osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.