Hoppa till innehåll

Ska Jag Köpa Spore


JingleHell

Rekommendera inlägg

Vafan De ser ju nice att designa och sånt :P Och jag borde gilla spelet eftersom jag nördar sönder strategi spel ^^

 

Strategi delen av spelet är den mest simpla skit jag någonsin sett. Enda bra grejerna med den är att man får tillgång till ny utrustning + designing av byggnader ( som tyvärr är 100% kosmetisk. )

 

 

 

ja tycker spelet ä skitkul. är på rymdfasen har 7 kolonier och älskar spelet.köp,köp,köp

 

du är lätt underhållen om du tycker rymdfasen är kul...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vafan De ser ju nice att designa och sånt :P Och jag borde gilla spelet eftersom jag nördar sönder strategi spel ^^

 

Strategi delen av spelet är den mest simpla skit jag någonsin sett. Enda bra grejerna med den är att man får tillgång till ny utrustning + designing av byggnader ( som tyvärr är 100% kosmetisk. )

 

 

 

ja tycker spelet ä skitkul. är på rymdfasen har 7 kolonier och älskar spelet.köp,köp,köp

 

Rymdfasen är inte strategi...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min kompis skaffade det och det verkade ju urkul. ;)

 

...fast så fort man skaffar det själv brukar man ju tröttna på det. :P

 

Roliga är att man kan väl köra det om och om igen utan att det blir precis likadant som dom förra gångerna,för man utvecklar sig ju själv.

 

Varelsefasen/ursoppan? var roligast tycker jag.(om man är köttätare ) ^^

Redigerat av Dextrozol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Du kan ju alltid *borttaget* ner det. då slipper du betala och så får du känna på hur spelet är. jag gjorde så. man kan dock inte spela online när man har *borttaget*

Redigerat av Nafrali
§3.7
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena! Har funderat på att köpa Spore men vet inte riktigt om det är bra. Kan ni säga om det är värt pengarna eller inte?

:D

 

Berätta gärna lite om spelet också.

 

(Ledsen om det redan finns en liknande tråd!)

Jag tyckte det var as kul dom första timmarna.

Men senare i spelet när man typ har vunnit så blir det tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...