Adriano Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 http://www.youtube.com/watch?v=JDMGgZS2BbE...16&index=18 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 http://www.youtube.com/watch?v=JDMGgZS2BbE...16&index=18Riktigt tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 ja.. ha.. ha? Oj kul.. -.- (sämsta jag sett i hela mitt liv.) <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Orka kolla på j*vla GTA film... Värdelös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Den är ju kul om man inte spelat spelet tidigare :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adriano Skrivet 22 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Ni som tycker filmen var kass Har dlig Humor ni som tyckte filmen var bra Är Bäst :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Dålig humor (den var dålig) gta är det sämsta spelet jag spelat <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Ni som tycker filmen var kass Har dlig Humor ni som tyckte filmen var bra Är Bäst :DDet är tvärtom, min vän.Nu ska jag göra som andra i den paintball fet unge tråden, och ta upp en massa skit om anorexia och fetma.. Filmen får 1/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Dålig humor (den var dålig) gta är det sämsta spelet jag spelat <_< till skillnad från dig gillar vi vuxna spel, vi vet att du spelar typ nalle puh och petsson och findus, men vi 14+ gillar faktiskt GTA. att kolla på filmen på youtube är ganska trist, men det är roligare in game:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Eehhh......vad var det som var roligt i den??? super kass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 man ska inte göra skit filmer på en bra spel-serie <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 (redigerat) man ska inte göra skit filmer på en bra spel-serie <_<Alla filmer är inte dåliga.Typ 5% av filmerna är tråkiga. Annars är det ju hur kult som helst att kolla på filmerna. Jag tror inte ens du har spelat spelet. Redigerat 23 September 2008 av garkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.