GamerLord Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Hej! Säljer några Wii spel pga att jag klarat ut dem. Spelen: GH3 Legends Of Rock, GH Aerosmith (medföljer även gitarr), NBA 08 och så The Legend Of Zelda Twiglight Princess Priset jag tänkt är 1000 kroner eller högst bjudande. I priset medföljer även en Wii Light Gun. Tackar för all intresse! MVH//Nick P.S vet att det inte borde vara här (kanske t.o.m blir anmält) men det är aldrig några som svarar i köp o sälj så därför gjorde jag en tråd här istället :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swemaster7 Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Den här ska va i köp och sälj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Den här ska va i köp och säljLOL.Du ignorerar kommentaren han skrev om Köp och sälj, kommenterar, och anmäler inte? LOL igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Den här ska va i köp och säljLOL.Du ignorerar kommentaren han skrev om Köp och sälj, kommenterar, och anmäler inte? LOL igen. älskar att alla typ P9 är så smarta på det här forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Flyttar till köp och sälj forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adamovich Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Kan man inte köpa något spel separat=) för ja skulle helst bara vilja ha något Guitar hero.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Nej tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Den här ska va i köp och sälj LOL. Du ignorerar kommentaren han skrev om Köp och sälj, kommenterar, och anmäler inte? LOL igen. älskar att alla typ P9 är så smarta på det här forumet.. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 (redigerat) Jag vill enbart köpa Zelda-spelet. Skriv ett mail till [email protected], jag är villig att betala 450 kr och 25 kr frakt. Redigerat 13 Januari 2009 av Pikachu456 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnfusken Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 hur mycke kostar The legend of zelda twigilight princess? jag menar bara zelda spelet. om du är intreserad av att sälja mig bara det spelet så skriv ett mail till [email protected] jag är villig att betala 330 kr med frakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Vilka spel kan man använda pistolen till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Vilka spel kan man använda pistolen till! Kanske till Wii-play. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.