Hoppa till innehåll

f*n Vad Elakt!


Rhino
 Dela

Rekommendera inlägg

ROFL!

Fyfan va sjukt och omoget.

Men dock är det ju sant..

Jag håller med att det började bli så j*vla uttjatat med en liten unge som dör.

Det roliga är att kommer ni ihåg när en invandrare dog här i göteborg för typ 3-4 månader sen?

Då var det en 10 minuter nyhet om den och inget mer..

Men när en liten tjej dör så måste hela Sverige se när 2 ungar sjunger med falsk röst.

Min mamma satt och kollade på begravningen och grät.

Jag tyckte det var så j*vla onödigt, att se en liten människa begravas gör saken värre..

Synd om barnet är det ju men så j*vla mycket behöver man inte ta i.

 

Över 10 blatte-barn dör per år.

Inte en av dom har blivit ihågkommen av Sverige.

En svensk-barn dör så gör dom ju värsta stora grejen av det.

 

Aja, the point is att folk gör en stor grej av engla grejen t.ex som att kalla henne Ängel eller Hjälte(omfg).

Men synd var det och mannen som gjorde detta är ju helt j*vla dum i huvudet.. och har bajs i håret.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

http://www.youtube.com/watch?v=FB-6Dpj2TV8...feature=related

j*vla omogna skit ungar som gjort den här..

Håller ni inte med?

Hur kan man bara göra så?!? :angry:

Okej, det där var riktigt respektlöst men jag tycker hela Engla grejen är helt uttjatat. Engla-mordet blev utnyttjad av median för att sälja mer tidningar och skaffa mer tittare, men skäller någon på dem? Nej.

 

I slutet av filmen skriver dom ju att dom gör det för att det är helt överskattat, håller med dom men att visa det på detta sättet är fel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok...jag tycker inte de va fel på något sätt, långt ifrån roligt utan ännu en film på youtube. Sen undrar jag ju bara va man tror att man ska hitta på youtube om man söker på engela? jag menar de mesta är ju omoget skit och/eller på något sätt tänkt att vara ett skämt. Så att hitta något som det här är väl inte så konstigt?

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker synd om Engla! Men det blev ju många artiklar eftersom gubbstrutten som dödade henne har våldtakit massor med personer. Det stod väldigt mycket, det håller jag med om men alla vet ju redan att många barn svälter i afrika. Tänk om det står i tidningen varje dag: "Barnen svälter i Angola". Det vet vi redan. Men det stod så mycket! Det gick in på varje detalj och så.

 

PS. Jag kan inte se på filmen för jag har ingen sån där konstig Flash Player.DS

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja som sagt hela Engla grejen är överskattad. Bara det nu inte är någon som sitter och gråter hemma efter att ha sett den här videon nu... :P

 

Ja skämtet i början av videon(som jag för övrigt hört förut) är ju rätt lustigt på ett sätt ändå. Men videon/filmen var usel, ett plus för musiken iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...