ELF Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Du kan lugnt utveckla det här till ett spel... Du skulle kunna försöka göra så att man kan få bollen att flyttas/studsa genom att flytta fönstret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Jag fick den där Blue screen of Death också startade datorn om sig när jag körde det på vista... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 28 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Jag fick den där Blue screen of Death också startade datorn om sig när jag körde det på vista... :lol:Vad fick du för felmeddelande på BSOD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Här har jag ändrat om lite http://solidfiles.com/info_imgs/5b3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Nu ser man att det är en fyrkant :P Men kan du göra så att bollen verkligen aggerar som en boll? Alltås så att det inte av misstag studsar på fyrkantens ex. övre högra hörn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweoggy Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Kanske öka upplösningen i spelet istället för att ha 800x600.Vad menar du med öka upplösningen istället för att ha 800x600? Ska jag öka till 1024x768? :huh: Har fixat några fler buggar nu, släpper nog snart en ny version. Först måste jag bestämma mig för om jag ska uppdatera grafiken. Någon som har förslag på t.ex bakgrunder, bollar med mera? Ja 1024x768 blir bra, eller att man får välja själv vilken upllösning man vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Kanske öka upplösningen i spelet istället för att ha 800x600. Vad menar du med öka upplösningen istället för att ha 800x600? Ska jag öka till 1024x768? :huh: Har fixat några fler buggar nu, släpper nog snart en ny version. Först måste jag bestämma mig för om jag ska uppdatera grafiken. Någon som har förslag på t.ex bakgrunder, bollar med mera? Ja 1024x768 blir bra, eller att man får välja själv vilken upllösning man vill ha. Den funktionen finns redan, 800x600 pixlar är standarden, sen kan man själv välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Och hur gör man det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Och hur gör man det då?Måste vara den dummaste frågan som ställts. http://www.windweaver.com/w95man1c.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.