WASD Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 om det inte kommer fram "sök efter virus" när du högerklickar kan du öppna ditt anti-virus och välja sök igenom en fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 23 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Asså, det går f*n inte och göra något i själva programmet. Bara att söka igenom hela datorn efter virus, men jag vill ju bara söka igenom en...Och det kommer inte upp någonting när jag högerklickar...hur i hellvete ska det vara så j*vla komplicerat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 jag skrev i mitt inlägg att du startar programmet och väljer sök igenom en fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Man får best resultat fall man virus söker med nod32 elr norton scan(det man får med shockwave) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 23 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 jag skrev i mitt inlägg att du startar programmet och väljer sök igenom en fil Finns inget sånt ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 jag skrev i mitt inlägg att du startar programmet och väljer sök igenom en fil Finns inget sånt ju... norton 360 är som sagt dåligt och det kanske inte har en sån funktion då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warckow Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Nod32 och kaspersky är de bästa antivirusen, norton, f-secure, panda är http://www.youfail.org stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 högertryck på mapen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 24 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Har forskat lite i Norton och det verkar som att det inte ska behövas trycka på någon knapp eller så. Norton ska tydligen ta bort filerna automatiskt...Utan meddelande, eller någon slags informering. Så då får man väl hoppas att det är så. Tack för all annan hjälp iaf. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.