zkAro Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Hade velat ha ett bra specc till en lvl 17 rogue. Har just nu mest på Assassination och Combat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Om du är level 17 behöver du ingen speciell specc. Fortsätt bara med att levla vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Skit var f*n du sätter dom, men försök att sätta 5 i Malice och efter ett tiotal levlar 5 i Leithality, två grymt bra talents Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 (redigerat) Skit var f*n du sätter dom, men försök att sätta 5 i Malice och efter ett tiotal levlar 5 i Leithality, två grymt bra talents Bättre o specca combat till 60-70 elr? Jag levlade dock som sub till 57 tror jag,var newbie på speccs då. det (fungerade dock väldigt bra) ^^ Redigerat 3 Oktober 2008 av Dextrozol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Skit var f*n du sätter dom, men försök att sätta 5 i Malice och efter ett tiotal levlar 5 i Leithality, två grymt bra talents Bättre o specca combat till 60-70 elr? Jag levlade dock som sub till 57 tror jag,var newbie på speccs då. det (fungerade dock väldigt bra) ^^ Knappt, 30% crit damage incr och 5% crit är mer värt på låg level, sen tar man resten i combat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Skit var f*n du sätter dom, men försök att sätta 5 i Malice och efter ett tiotal levlar 5 i Leithality, två grymt bra talents Bättre o specca combat till 60-70 elr? Jag levlade dock som sub till 57 tror jag,var newbie på speccs då. det (fungerade dock väldigt bra) ^^ Knappt, 30% crit damage incr och 5% crit är mer värt på låg level, sen tar man resten i combat Då får man ju vänta så länge tills man får blade furry och adrenaline rush. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Skit var f*n du sätter dom, men försök att sätta 5 i Malice och efter ett tiotal levlar 5 i Leithality, två grymt bra talents Bättre o specca combat till 60-70 elr? Jag levlade dock som sub till 57 tror jag,var newbie på speccs då. det (fungerade dock väldigt bra) ^^ Knappt, 30% crit damage incr och 5% crit är mer värt på låg level, sen tar man resten i combat Då får man ju vänta så länge tills man får blade furry och adrenaline rush. :rolleyes: Om du fick välja, 30% incr damage med crits och 5% crit eller 50 mer dps för några sekunder var femte minut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Skit var f*n du sätter dom, men försök att sätta 5 i Malice och efter ett tiotal levlar 5 i Leithality, två grymt bra talents Bättre o specca combat till 60-70 elr? Jag levlade dock som sub till 57 tror jag,var newbie på speccs då. det (fungerade dock väldigt bra) ^^ Knappt, 30% crit damage incr och 5% crit är mer värt på låg level, sen tar man resten i combat Då får man ju vänta så länge tills man får blade furry och adrenaline rush. :rolleyes: Om du fick välja, 30% incr damage med crits och 5% crit eller 50 mer dps för några sekunder var femte minut? Man slår oftast sakta i low level och så crittar man ej mycket, även med 5% crit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Skit var f*n du sätter dom, men försök att sätta 5 i Malice och efter ett tiotal levlar 5 i Leithality, två grymt bra talents Bättre o specca combat till 60-70 elr? Jag levlade dock som sub till 57 tror jag,var newbie på speccs då. det (fungerade dock väldigt bra) ^^ Knappt, 30% crit damage incr och 5% crit är mer värt på låg level, sen tar man resten i combat Då får man ju vänta så länge tills man får blade furry och adrenaline rush. :rolleyes: Om du fick välja, 30% incr damage med crits och 5% crit eller 50 mer dps för några sekunder var femte minut? Man slår oftast sakta i low level och så crittar man ej mycket, även med 5% crit. Vilket gör anledningen till att ta 5% crit större (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Skit var f*n du sätter dom, men försök att sätta 5 i Malice och efter ett tiotal levlar 5 i Leithality, två grymt bra talents Bättre o specca combat till 60-70 elr? Jag levlade dock som sub till 57 tror jag,var newbie på speccs då. det (fungerade dock väldigt bra) ^^ Knappt, 30% crit damage incr och 5% crit är mer värt på låg level, sen tar man resten i combat Då får man ju vänta så länge tills man får blade furry och adrenaline rush. :rolleyes: Om du fick välja, 30% incr damage med crits och 5% crit eller 50 mer dps för några sekunder var femte minut? Man slår oftast sakta i low level och så crittar man ej mycket, även med 5% crit. Vilket gör anledningen till att ta 5% crit större (: Alla speccs som rogue är ganska bra o levla med. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Skit var f*n du sätter dom, men försök att sätta 5 i Malice och efter ett tiotal levlar 5 i Leithality, två grymt bra talents Bättre o specca combat till 60-70 elr? Jag levlade dock som sub till 57 tror jag,var newbie på speccs då. det (fungerade dock väldigt bra) ^^ Knappt, 30% crit damage incr och 5% crit är mer värt på låg level, sen tar man resten i combat Då får man ju vänta så länge tills man får blade furry och adrenaline rush. :rolleyes: Om du fick välja, 30% incr damage med crits och 5% crit eller 50 mer dps för några sekunder var femte minut? Man slår oftast sakta i low level och så crittar man ej mycket, även med 5% crit. Vilket gör anledningen till att ta 5% crit större (: Alla speccs som rogue är ganska bra o levla med. ;) Rofl, då vill jag att du testar denna spec http://www.wowhead.com/?talent=fMZhfx0rxxEbhMZEbh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Skit var f*n du sätter dom, men försök att sätta 5 i Malice och efter ett tiotal levlar 5 i Leithality, två grymt bra talents Bättre o specca combat till 60-70 elr? Jag levlade dock som sub till 57 tror jag,var newbie på speccs då. det (fungerade dock väldigt bra) ^^ Knappt, 30% crit damage incr och 5% crit är mer värt på låg level, sen tar man resten i combat Då får man ju vänta så länge tills man får blade furry och adrenaline rush. :rolleyes: Om du fick välja, 30% incr damage med crits och 5% crit eller 50 mer dps för några sekunder var femte minut? Man slår oftast sakta i low level och så crittar man ej mycket, även med 5% crit. Vilket gör anledningen till att ta 5% crit större (: Alla speccs som rogue är ganska bra o levla med. ;) Rofl, då vill jag att du testar denna spec http://www.wowhead.com/?talent=fMZhfx0rxxEbhMZEbh k varje talent tree är ganska okej. Gissar att du hade jävligt kul med den där speccen. >.> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg