Rhino Skrivet 24 September 2008 Rapport Skrivet 24 September 2008 Hej! Jag är inte en av dom som är snyggast elr coolast på min skola.. Men jag är dödskär i en tjej, men jag är döblyg.. Jag vågar ingenting, alla mina kompisar är poppis och skit snygga [enligt tjejerna]... Jag är bara sämst :( Kan ni något lix? svara inte om ni inte kan.. [Går i 6:an] Citera
Sandflygaren Skrivet 24 September 2008 Rapport Skrivet 24 September 2008 (redigerat) Hej! Jag är inte en av dom som är snyggast elr coolast på min skola.. Men jag är dödskär i en tjej, men jag är döblyg.. Jag vågar ingenting, alla mina kompisar är poppis och skit snygga [enligt tjejerna]... Jag är bara sämst :( Kan ni något lix? svara inte om ni inte kan.. [Går i 6:an] Lix? Det ända man kan göra för att komma över en sån blygsamhet är att göra En sak man inte vågar, sen så ska du få se att det släpper en spärr och du kommer våga det mesta. Så är det alltid, och ju räddare du är, desto längre "håller det", sen ska du göra en sak till tills du känner dig redo. Redigerat 24 September 2008 av qvirr Citera
MysticGohan Skrivet 25 September 2008 Rapport Skrivet 25 September 2008 du är typ 12, varför bryr du dig om att försöka skaffa dig en flickvän? Citera
Rhino Skrivet 25 September 2008 Författare Rapport Skrivet 25 September 2008 du är typ 12, varför bryr du dig om att försöka skaffa dig en flickvän? Det är dags :P Citera
Aircondition Skrivet 25 September 2008 Rapport Skrivet 25 September 2008 du är typ 12, varför bryr du dig om att försöka skaffa dig en flickvän?Om han är kär i en tjej är det väl ganska självklart att han vill att hon ska känna likadant? Citera
MysticGohan Skrivet 25 September 2008 Rapport Skrivet 25 September 2008 du är typ 12, varför bryr du dig om att försöka skaffa dig en flickvän?Om han är kär i en tjej är det väl ganska självklart att han vill att hon ska känna likadant? varför är det självklart? Citera
Aircondition Skrivet 25 September 2008 Rapport Skrivet 25 September 2008 du är typ 12, varför bryr du dig om att försöka skaffa dig en flickvän? Om han är kär i en tjej är det väl ganska självklart att han vill att hon ska känna likadant? varför är det självklart? Varför skulle det inte vara självklart? Citera
Sandflygaren Skrivet 25 September 2008 Rapport Skrivet 25 September 2008 du är typ 12, varför bryr du dig om att försöka skaffa dig en flickvän? Om han är kär i en tjej är det väl ganska självklart att han vill att hon ska känna likadant? varför är det självklart? Herregud det var den absolut dummaste fråga jag hört på länge.Vi säger att du är skitkär i en person, vill inte du att du och den personen ska bli tillsammans och få vara med varandra? Förmodligen har du aldrig varit riktigt kär eftersom du ställer en sådan fråga. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.