t00ncheat Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....fYAAAEODXRZtSxN säg vad ´som är bra eller dåligt med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Processorn kunde ha varit lite snabbare, åtminstone 2,5GHz. Sen håller jag med Wacko lite gran. Det är ett förinstallerat operativsystem på den. För er som måste så vet jag att nästan alla bärbara datorer har förinstallerat operativsystem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Tycker 2GHz Dual-Core på en laptop för 5 lakan är ganska najs imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 25 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 okej =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 ja största problemet är vista, grafikkorter är ju inget intergratat intel skräp så det är nog en prisvärd dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 26 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 vad är det med vista? Förstår inte :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Tycker inte om Vista lika mycket som jag tycker om XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Tycker inte om Vista lika mycket som jag tycker om XP.ne, vista är lite buggigt än så länge + att vista äter datorns minne och sånt väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Tycker inte om Vista lika mycket som jag tycker om XP.ne, vista är lite buggigt än så länge + att vista äter datorns minne och sånt väll? helt rätt, också tar det ett bra tag att vänja sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Tycker inte om Vista lika mycket som jag tycker om XP.ne, vista är lite buggigt än så länge + att vista äter datorns minne och sånt väll? aa det göre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 26 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.