HaSsE93 Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Jag undrar om någon vet något roligt spel som man kan köpa för 100-200 till dator. De andra 300 ska gå till Far Cry2. Jag tycker om shooters, stealth spel, Splinter cell tillexempel. Är Splinter Cell Double agent bra? Jaha om ni har några andra bra spel som ni tycker är bra, så säg. (Har CoD4. Och vill inte köpa Spore.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 du borde testa battlefield vietnam och battlefield 2 om du gillar bra spel som håller i längden. jag har spelat BFV nu i över 2 år... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 World of Warcraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 27 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 du borde testa battlefield vietnam och battlefield 2 om du gillar bra spel som håller i längden. jag har spelat BFV nu i över 2 år... :) Har BF2, inget för mig... men tycker om att ranka upp och sådant. World of Warcraft hahahha, det spelar jag redan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Det är bara att gå igenom webhallens sida, kolla på screenshoots och filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 DOOM II ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Vänta tills 30 oktober då Left 4 Dead kommer. Jag är så j*vla hypad på det!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 det första DOM är kul ;D ne men vad för spel är du intersserad av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 (redigerat) Vad är DOM? Har faktiskt aldrig hört talas om det. Det ser misstänkt ut som DOOM(!) men nja... ;) ^_^ Redigerat 28 September 2008 av ThaNooB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Vad är DOM? Har faktiskt aldrig hört talas om det. Det ser misstänkt ut som DOOM(!) men nja... ;) ^_^mja menar faktiskt DOM.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.