PlayOn Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Hej! Jag vet att jag e lite n00b, men alltså jag orkar inte spendera fler minuter på att försöka fatta. När jag startar MGS4 New Game i menyn, så kommer de upp massa reklam typ, så kan jag byta kanal, jag kan inte göra någonting annat, jag har testat alla knappar. Hur gör jag för att starta spelet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Hej! Jag vet att jag e lite n00b, men alltså jag orkar inte spendera fler minuter på att försöka fatta. När jag startar MGS4 New Game i menyn, så kommer de upp massa reklam typ, så kan jag byta kanal, jag kan inte göra någonting annat, jag har testat alla knappar. Hur gör jag för att starta spelet?? Va? Fattade inte ett skit, kan du försöka förklara det igen så man fattar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Du måste se det, när det är slut så börjar spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Du måste se det, när det är slut så börjar spelet....eller inte, har skippat det genom att bara trycka på start. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Aha, jag tror inte det funkat på mig. Men är inte hundra på att jag testat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.