Hoppa till innehåll

Jag När Jag Spelar Cod4


HaSsE93
 Dela

Rekommendera inlägg

Inge skill :huh:

 

Haha en sak vad förjävligt roligt.

Det var total fail på 1:30. Värsta missen lol.

Nja hadde nog bara otur, och håll truten, visa en film på dig. Så ska vi se fall du har skills. jag gjorde den videon på 30 min btw...

 

Hasse, driv inte med Kinaputt :P

Han är extremt bra på FPS spel. Kina, gör en video när du är på topp, ska dom få se på en Heaton. :P

 

Men ganska bra, kanske bättra på ditt aim lite.

Och en sak till som jag la märke till..Du spelar ju typ bara med 5-6st? Vart är dom 30 andra?

Man spelar väl åtminstone med 30st, annars så suger CoD4. Ni är ju ett fåtal, inga airstrike eller annat mojs är med.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inge skill :huh:

 

Haha en sak vad förjävligt roligt.

Det var total fail på 1:30. Värsta missen lol.

 

Nja hadde nog bara otur, och håll truten, visa en film på dig. Så ska vi se fall du har skills. jag gjorde den videon på 30 min btw...

 

Hasse, driv inte med Kinaputt :P

Han är extremt bra på FPS spel. Kina, gör en video när du är på topp, ska dom få se på en Heaton. :P

 

Men ganska bra, kanske bättra på ditt aim lite.

Och en sak till som jag la märke till..Du spelar ju typ bara med 5-6st? Vart är dom 30 andra?

Man spelar väl åtminstone med 30st, annars så suger CoD4. Ni är ju ett fåtal, inga airstrike eller annat mojs är med.

 

Jag driver inte med han, men han säger att jag har inga skills.... Och om han nu äger, vad använder han för vapen... är det P90 så spyr jag. Jag vet mitt aim är inte bäst, är för det mesta snabb.

 

Ops, glömde kommentera det andra, nja, jag gillar och spela typ 3vs3 eller 5vs5 gillar inte 30 pers eller 20 du vet man får bara airstrikes och granater på sig hela tiden. Det är därför :)

Redigerat av HaSsE93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...