Imagine Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 (redigerat) Jag tängte ringa en tjej snarast. Men jag vet inte vad jag ska säga och sånt. Jag tycker verkligen om henne och vill inte sabba våran vänskap och sånt. jag behöver hjälp. Redigerat 29 September 2008 av Profit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Jag tängte ringa en tjej snarast. Men jag vet inte vad jag ska säga och sånt. Jag tycker verkligen om henne och vill inte sabba våran vänskap och sånt. jag behöver hjälp.Börja att smsa henne om du inte känner dig riktigt säker på att ringa t.ex: Hej vad gör du?<3Börja med det och se vad hon svarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Varför ska du ringa henne, om du inte vet vad du vill säga? O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 29 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Varför ska du ringa henne, om du inte vet vad du vill säga? O.oJag tycker som sagt om henne. jag vill bjuda ut henne men vet inte hur jag ska ''uttrycka'' mig om jag säger så.men bra ide qvirr, jag kan börja med att messa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 (redigerat) Du kan ju oxå kanske fråga henne i skolan om ni nu går på samma skola då ra xD Redigerat 29 September 2008 av caru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Varför ska du ringa henne, om du inte vet vad du vill säga? O.oJag tycker som sagt om henne. jag vill bjuda ut henne men vet inte hur jag ska ''uttrycka'' mig om jag säger så.men bra ide qvirr, jag kan börja med att messa Men jag förstår precis vad han menar, man vill ju komma närmare den personen. Men man vill ju inte att man ska förstöra sin vänskap bara för det. Det är lite ett dilemma vad man ska göra=). Du får helt enkelt chansa och se om det funkar, gör det inte det så har du ju i alla fall försökt, mer kan du inte göra. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Försök typ bjuda ut henne eller nåt, om du tycker att det är pinsamt om hon säger nej kan du säga typ "hahaha du gick på det" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Försök typ bjuda ut henne eller nåt, om du tycker att det är pinsamt om hon säger nej kan du säga typ "hahaha du gick på det"Det blir ju bara ännu löjligare..Då kommer hon ju tycka att han är en mes forever, bättre att stå för det man gjort då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 30 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 (redigerat) ska snacka med henne på msn lite Redigerat 1 Oktober 2008 av Profit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 steg 1. Har du och hon MSN? Börja med det och hälsa med typ Tja:D(L), (samma sak med SMS). Steg 2. Umgås lite med henne i skolan. Steg 3 Behandla henne som en av dina andra kompisar. Steg 4. Ring och fråga om hon vill göra något.. funkar också med MSN. Steg 5. Hångla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Okej, vi går i samma klass, så i morrn kommer jag att chansa på att bjuda ut henneJag är inte så säker på att det är så smart.Du måste börja umgås med henne först så att ni kommer lite närmare varandra, varför så bråttom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 steg 1. Har du och hon MSN? Börja med det och hälsa med typ Tja:D(L), (samma sak med SMS). Steg 2. Umgås lite med henne i skolan. Steg 3 Behandla henne som en av dina andra kompisar. Steg 4. Ring och fråga om hon vill göra något.. funkar också med MSN. Steg 5. Hångla på. 5. Så j*vla klockrent slut xD (tyckte iaf det va skitkul, kan dock bero på sömnbrist). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.