Garone Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Som rubriken och ämnesbeskrivningen lyder, vad tycker ni om Warhammer Online hittills? Själv så tyckte jag att det är det bästa MMO't som släppts sen WoW. Ganska ironiskt dock att WAR var det enda MMO't som jag aldrig var hypad över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Skitbra! Tycker iallafall att det är mycket bättre än WoW. Bara det att jag stöter på lite för många buggar i WAR men det fixar dom väl snart, det är ju nytt. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Skitbra! Tycker iallafall att det är mycket bättre än WoW. Bara det att jag stöter på lite för många buggar i WAR men det fixar dom väl snart, det är ju nytt. :D Hm, enda buggen jag har märkt är att ranged mobs skjuter en från melee range ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Skitbra! Tycker iallafall att det är mycket bättre än WoW. Bara det att jag stöter på lite för många buggar i WAR men det fixar dom väl snart, det är ju nytt. :DHar fått exakt samma upplevelse ^_^ WAR är grejjer de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bengt Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Jag tycker det är så jäkla tomt på vår server, man hittar ju aldrig någon för att köra Public Quests :-( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Jag tycker det är så jäkla tomt på vår server, man hittar ju aldrig någon för att köra Public Quests :-(Kör på Karak Azgal, fullproppat med svenskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Jag tycker det är så jäkla tomt på vår server, man hittar ju aldrig någon för att köra Public Quests :-( Undvik Low - Low servrar. Jag kör på Med - Med och det finns typ alltid folk för PQ's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 vilken server kör ni på? själv kör jag destruction på karag dron Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Destruction på Burlok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Destruction på Karak izor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 jag skall köpa detta spel någon gång efter jul hoppas nån kan hjälpa mig :D ( eller innan jul) måste ba betala vänta tills november då jag har betalt av en skuld till pappa ( genom månads peng) sedan ska ja spara i hop till spelet. antar att man måste ha 650 där någon stans för att köpa de :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 köpte mitt för 349:- det var extra pris då men nu kostar det ca 449:- och du får ju en månad gratis så du behöver inte betala det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.