Spikey Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Jag har precis fått min data formaterad och dom som formaterade den skapade bara ett begränsat konto och jag kan inte göra någonting, inte ta bort genvägar från skrivbordet inte byta namn eller skapa lösenord på användarkonto eller nått... nån som vet hur man får administrativa rättigheter? Har testat att aktivera Administratör kontot via cmd men får svaret: Åtkomst nekad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 ring till microsoft och fråga xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Gå in på Kontrollpanelen. Sen användarkonton *Ditt namn* Ändra kontotyp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 asså det finns att du kan ändra med anteckningar men jag vet ej hur man görXD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 testa med att ringa supporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warckow Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Starta i felsäkert läge och logga in som "Administratör" och gå in i kontrollpanelen -> konton -> skapa nytt konto med admin rights. done Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 (redigerat) Starta i felsäkert läge och logga in som "Administratör" och gå in i kontrollpanelen -> konton -> skapa nytt konto med admin rights. done Du kom 1 minut före :P n Redigerat 30 September 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 30 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 (redigerat) När man startar i felsäkert läga så finns inget Administratör konto och har testat att ändra kontotyp men när man trycker på ok så händer det inget och orka ringa support får väl kolla om det finns nått program. Redigerat 30 September 2008 av Nighthowler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.