Raptomex Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Skrivet 1 Oktober 2008 Jag gillar typ alla sorters chips. Men för min del så blir det nån slags påse med sourcream. Citera
Ranjo Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Skrivet 1 Oktober 2008 Pringles med sourcream and onion smak eller gamla helerliga estrella-sourcream and onion ;) Citera
Garone Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Skrivet 2 Oktober 2008 Tål inte frityrolja så jag kan inte äta chips. Citera
Killingspree Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Skrivet 2 Oktober 2008 en chips sort som jag bara sätt i spanien Citera
Gäst hejhejhej Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Skrivet 2 Oktober 2008 Tål inte frityrolja så jag kan inte äta chips. stackare :( Citera
Rhino Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Skrivet 3 Oktober 2008 (redigerat) Tål inte frityrolja så jag kan inte äta chips. stackare :( Jepp, synd om han :huh: f*n, jag skulle inte klara mig om jag inte fick chips ibland :lol: Redigerat 3 Oktober 2008 av FatBall Citera
anonym0 Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 Min är den klassiska Sourcreamsmaken :) sourcream och grill Citera
Garone Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 Tål inte frityrolja så jag kan inte äta chips. stackare :( Jag har testat så jag vet hur det smakar, men då sväller munnen upp. : P Citera
Megaman67 Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 Jag gillar dem goda gräslök-chipsen och dill-chips och vanliga http://www.northerner.com/prod_img/dillchips.jpg= :D :P :lol: :cool: :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.