Lander Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Zelda ocarina of time, Banjo kazooie & tooie och Super mario 64. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Hoppas Banjo-Tooie till 360 blir bra. För då kan man spela multi-player online. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Hoppas Banjo-Kazooie till 360 blir bra. För då kan man spela multi-player online. B) kazooie, inte tooie -,- det heter banjo-kazooie: nuts and bolts. ladda ner doemon vettja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 (redigerat) Hoppas Banjo-Kazooie till 360 blir bra. För då kan man spela multi-player online. B) kazooie, inte tooie -,- det heter banjo-kazooie: nuts and bolts. ladda ner doemon vettja Är du störd? Dom ska släppa ut banjo-kazooie + banjo-tooie till xbox live arcade! Redigerat 6 November 2008 av Overkill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 (redigerat) Mina bästa spel är SSB, SM64 och MK64. Men det sämsta är väl Majoras mask Redigerat 3 December 2008 av Pikachu456 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link64 Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 (redigerat) The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Majora's Mask och Super Mario 64. EDIT: Mario Kart 64, F-Zero X. Men det sämsta är väl F-zero X Nej, det äger. E: Redigerat 24 November 2008 av Link64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eight Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Super Mario 64, The Legend of Zelda: Ocarina of Time, The Legend of Zelda: Majora's Mask, F-Zero X, Diddy Kong Racing, Lylat Wars, Super Smash Bros, Mario Kart 64, Mario Tennis, Yoshi's Story, Mario Party, Mario Part 2, Mario Party 3 och Mario Golf och Paper Mario. Finns inte direkt något dåligt spel till N64. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Ocarina of time och Super Mario 64 är ju favoriterna :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Ocarina of time och Super Mario 64 är ju favoriterna :) Agree, sen så är ju banjo-kazooie en klassiker :] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 (redigerat) Men det sämsta är väl Majoras mask Du är sämst, Majora's Mask är ett av dom bästa N64 spelen Redigerat 12 December 2008 av Payback Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Mina bästa spel är SSB, SM64 och MK64. Men det sämsta är väl Majoras mask Jag håller med men Zelda OoT är också i toppen, jag vet inte vilket av spelen som är bäst Lylat Wars och DK64 är också rätt så bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 (redigerat) Mina bästa spel är SSB, SM64 och MK64. Men det sämsta är väl Majoras mask Jag håller med men Zelda OoT är också i toppen, jag vet inte vilket av spelen som är bäst Lylat Wars och DK64 är också rätt så bra Dem spelen är också bra. Jag glömde skriva dem. Jag gillar OOT för jag gillar att döda dem där zombisarna som förlamar linknär man går nära dem Link. Redigerat 8 Januari 2009 av Pikachu456 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg