Hoppa till innehåll

Vilka Är Dina Bästa Disney Figurer


Megaman67
 Dela

  

28 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Dock tror jag inte folk över 12 äns kollar på nått sånt.

Jag skulle personligen inte kunna välja en "bästa disney figur"

bara för jag såg hur Kingdom Hearts va och där tappade jag förtroendet över disney.

 

Nu ska jag sitta i skamvrån och tvätta mina ögon och banka huvudet tills det flyger ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vem f*n tittar på disney ens?

Måste man kolla på Disney på TV då? Jag brukar i alla fall läsa Kalle anka pocketar och tidningar nästan varje kväll.

Mina favorit Knatte Fnatte och Tjatte.

 

hmm, har aldrig läst kalle anka, mina bröder gjorde däremot, har fått deras tidningar, dem ligger någonstans tror jag. det står typ "i färg!" på framsidan, så gamla är dem ><
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för anmälandet.

Jag har rätt till min åsikt och gjorde ingen skada.

Du har just nu slösat några minuter av ditt liv.

BTT: Jag tycker att man borde bry sig mer om annat än några teckande figurer när man är över 14 år.

Man behöver inte direkt "bry sig om" tecknade figurer för att kunna välja vilken man tycker bäst om. Och varför skulle man egentligen inte bry sig om tecknade figurer när man är över 14?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...