ImbazFuhrer Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Skrivet 1 Oktober 2008 Jag har lagt in bild och skrivit om utvecklaren m.m Ingen annan än jag som äger det heller??????????? eller????? :huh: :( snälla svara!!!!!!!!!! plzzzzzzz............................................................. :unsure: Citera
Sandflygaren Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Skrivet 1 Oktober 2008 Jag har lagt in bild och skrivit om utvecklaren m.m Ingen annan än jag som äger det heller??????????? eller????? :huh: :( snälla svara!!!!!!!!!! plzzzzzzz............................................................. :unsure: Va f*n var det?Nej jag har inte det spelet, onödig tråd.. Citera
HaSsE93 Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Skrivet 1 Oktober 2008 Tycker spelet är konstigt, när man går på gräset så böjs det neråt, bög grafik... ;P det ända grymma är knifekills och pilbågen. Citera
ThaNooB Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Skrivet 1 Oktober 2008 Ja, i verkligheten när du trampar på gräs så går det ju uppåt. -_- Citera
anonym0 Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Skrivet 2 Oktober 2008 jag har spelet.det är ganska kul.roligt att göra headshot med bågen. men det är inget fel med grafiken.den är ganska bra faktiskt. Citera
ImbazFuhrer Skrivet 4 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 (redigerat) ... Jag har lagt in bild och skrivit om utvecklaren m.m Ingen annan än jag som äger det heller??????????? eller????? :huh: :( snälla svara!!!!!!!!!! plzzzzzzz............................................................. :unsure: Va f*n var det? Nej jag har inte det spelet, onödig tråd.. Eeh..... onödig tråd? eeeehh.................. nä... lol ;: Turok sucks!OK turok sucks....... and u to!! :P rofl Redigerat 4 Oktober 2008 av 7jesp Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.