Boffaroffe Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Om det hade varit sant hade jag gått klart mina tre år i gymnasiet och flyttat här ifrån(Sverige).Om 3 år är du 18. Så vad spelar det för roll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Om det hade varit sant hade jag gått klart mina tre år i gymnasiet och flyttat här ifrån(Sverige).Om 3 år är du 18. Så vad spelar det för roll? Tycker inte om Sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Om det hade varit sant hade jag gått klart mina tre år i gymnasiet och flyttat här ifrån(Sverige). Om 3 år så är du ju 18. <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Jag tar in en sandkaka klassiker som beskriver denna tråd och vad jag tycker om tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 seriöst ta bort den där nyhet blev så skraj att jag sket på mig nästan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Publicerad 2008-04-01. Get the clue. And the lock då frågan är besvarad och det här inte behöver bli en spamtråd ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg