Megaman67 Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Hej, här får ni säga vilken låt ni tycker suger mest. Jag tycker att I kissed a girl suger mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Jag tycker du suger mest, du och denna tråden... Inte för att det någonsin kommer finnas en sång om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Jag tycker du suger mest, du och denna tråden... Inte för att det någonsin kommer finnas en sång om den. Du kan ju alltid skriva och spela in en själv. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Det finns så många dåliga låtar så jag kan inte välja en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Alla låtar som har snott musiken från någon annan låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Dragonforce - Through the fire and the flames + Alla andra låtar bandet har gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linsluse Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 :rolleyes: Jag tycker att bä bä vita lam suger! Men i kissed a girl suger åckså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 det flästa typ rock hiphip jazz klassisk musik riktigt musik: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 alla europas sämsta låtar spelas upp varje år i schlager festivalen iallafall ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 alla europas sämsta låtar spelas upp varje år i schlager festivalen iallafall ^_^ja där sa du nåt :) i fortsättningen ska jag tänka att dom röstar fram årets sämsta låt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Slipknot - Psychosocial och allt annat det skit bandet har gjort, står inte ut med hur fett mycket dem skriker i sina låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Alla låtar med Cradle of Filth och Children of Bodom som innehåller sång. Eller snarare "sång". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.