Apakalsong Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 (redigerat) Bild på TV:n, Ps3, 360, och bokhylla med dom flesta spel jag har.. Ingen idé att visa resten fören jag städat det, ser riktigt illa ut, atm. Redigerat 13 Juli 2011 av Infinite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 ^Trevligt skit på TVn ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 Min soffa (ja, den har överdrag), 3 oöppnade påsar sedan en shoppingrunda i Malmö. TVn, används endast att hänga kläder på. Samt en datorväska från Samsonite, ett bälte från Sail Racing och ett Yonex badmintonracket. När TVn inte räcker till räcker till så får jag använda klädställningen. Faktiskt ganska cleant där nu med endast en Boomerang skjorta, Peak shorts, Converse och gympaskor. Såja, nu kommer det "fina" stället. En laptop, ACER 7740G, en Roccat Kova mus och en Razer musmatta (den tunna). Samt pappas stora burk till höger med tillhörande skärm. Inget av det används -.- Sist så kommer den lilla baslådan, skulle gärna haft andra högtalare så den får fungera som bord till skrivbordet (:huh:). Just nu är där endast en Rubiks Kub, en klocka, lypsyl och iPhone kartongen. Detta kändes som ett blogginlägg, men w/e. Nu har jag delat mitt rum med fuska.se [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 (redigerat) Tror ingen vill se min hörna :P Edit:Juste här är mitt rum ;: Redigerat 14 Juli 2011 av petolv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Min soffa (ja, den har överdrag), 3 oöppnade påsar sedan en shoppingrunda i Malmö. TVn, används endast att hänga kläder på. Samt en datorväska från Samsonite, ett bälte från Sail Racing och ett Yonex badmintonracket. När TVn inte räcker till räcker till så får jag använda klädställningen. Faktiskt ganska cleant där nu med endast en Boomerang skjorta, Peak shorts, Converse och gympaskor. Såja, nu kommer det "fina" stället. En laptop, ACER 7740G, en Roccat Kova mus och en Razer musmatta (den tunna). Samt pappas stora burk till höger med tillhörande skärm. Inget av det används -.- Sist så kommer den lilla baslådan, skulle gärna haft andra högtalare så den får fungera som bord till skrivbordet (:huh:). Just nu är där endast en Rubiks Kub, en klocka, lypsyl och iPhone kartongen. Detta kändes som ett blogginlägg, men w/e. Nu har jag delat mitt rum med fuska.se [:Klarar du kuben? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Haha, nej. Har inte tålamodet.. >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Du har ju skitlite kvar, du behöver ju bara göra en alg så är den klar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Klarar du kuben? :)-1 för bildquote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Du har ju skitlite kvar, du behöver ju bara göra en alg så är den klar :(Faktiskt inte jag som gjort det [a Köpte den endast för att fiffla med på tråkiga lektioner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 (redigerat) Ska fotografera min nya setup som ser ganska anorlunda ut jämfört med min gamla som såg ut såhär för ca 2 år sedan. Redigerat 24 Juli 2011 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Ska fotografera min nya setup som ser ganska anorlunda ut jämfört med min gamla som såg ut såhär för ca 2 år sedan. N64!! <33333 Ont: Får man fota sitt ''ps3 hörna''? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 (redigerat) Ont: Får man fota sitt ''ps3 hörna''?Ja. Här är min fina ps1 och min tv: Timmar har jag spelat med gamla goa spel. :] Redigerat 25 Juli 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.