Musten Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Jaa-a, det var inte lätt :D Men jag lyckades få en bild iaf... Med min mobil =P Det är egentligen min nya TV (som jag INTE fick i julklapp) fast jag spelar dator på den. Bredvid skärmen syns min Wii och under den syns min fjärrkontroll. Japp, får skaffa trådlös tangentbord och mus senare :) Men i alla fall här kommer min bild: Vad tycks? :) Skaffa inte trådlöst, det suger. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Jaa-a, det var inte lätt :D Men jag lyckades få en bild iaf... Med min mobil =P Det är egentligen min nya TV (som jag INTE fick i julklapp) fast jag spelar dator på den. Bredvid skärmen syns min Wii och under den syns min fjärrkontroll. Japp, får skaffa trådlös tangentbord och mus senare :) Men i alla fall här kommer min bild: Vad tycks? :) Skaffa inte trådlöst, det suger. :/ Fin hörna du, håller med katt skaffa inte trådlöst, Det är sämst speciellt när man spelar dator spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 21 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Oj, Oj, OJ såg inte att så många hade laddat upp bilder... Iallafall så har jag uppdaterar min datorhörna lite och den går att ses här: http://www.minhembio.com/95alexander95/222695/ ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Oj, Oj, OJ såg inte att så många hade laddat upp bilder... Iallafall så har jag uppdaterar min datorhörna lite och den går att ses här: http://www.minhembio.com/95alexander95/222695/ ... har samma skrivare som du :P o hade samma mobil (innan jag bytte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 22 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Ok :P Det är ju inte världens bästa skrivare men den duger... Vad har du för mobil nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Jag har för tillfället inte några bilder på min dator hörna, jag lovar att jag lägger upp en bild så fort som möjligt för de som är intresserade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 22 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Jag är intresserad :P ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Ok :P Det är ju inte världens bästa skrivare men den duger... Vad har du för mobil nu då? k550i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 4 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Har fragat Nafrali och WASD om de kunde lasa upp traden igen, och WASD var snall och gora det, samnt flytta traden till "Allmant" forumet. Sa det ar bara att posta bilder pa eran "Datorhorna"! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Har ingen "datorhörna", ställer min laptop lite överallt, i köket, vardagsrummet eller i rummet. Men oftast står den under min loftsäng på ett skrivbord, ska nog ta ett kort när jag orkar. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Har fragat Nafrali och WASD om de kunde lasa upp traden igen, och WASD var snall och gora det, samnt flytta traden till "Allmant" forumet. Sa det ar bara att posta bilder pa eran "Datorhorna"! :P Ja håll er till topic bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 4 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Har ingen "datorhörna", ställer min laptop lite överallt, i köket, vardagsrummet eller i rummet. Men oftast står den under min loftsäng på ett skrivbord, ska nog ta ett kort när jag orkar. ;) Ja, gör det :P Har fragat Nafrali och WASD om de kunde lasa upp traden igen, och WASD var snall och gora det, samnt flytta traden till "Allmant" forumet. Sa det ar bara att posta bilder pa eran "Datorhorna"! :P Ja håll er till topic bara. Jadå, ska försöka att hålla tråden "on topic"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.