Easton Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Holy Macaroni! Moose, hur många spel har du egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Jadå, och det är en ipod. Man skriver ut papper och klistrar ihop dem, kolla länken för ett exempel. Oh, har alltid velat ha en Iphone 3g. Fast jag har insett att de inte är riktigt SÅ bra som alla säger. Funderar på en LG med en bra kamera. Men WASD, kan du inte posta bild på din datorhörna? Jo min ipod är bättre än jag trodde :) Kommer med bild snart på datorhörnan då när jag får tag på en kamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Holy Macaroni! Moose, hur många spel har du egentligen? Jag har varit med ett tag, därför ;). Det är dock inte bara spelt det där utan även filmer och mangaböcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 9 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Jadå, och det är en ipod. Man skriver ut papper och klistrar ihop dem, kolla länken för ett exempel. Oh, har alltid velat ha en Iphone 3g. Fast jag har insett att de inte är riktigt SÅ bra som alla säger. Funderar på en LG med en bra kamera. Men WASD, kan du inte posta bild på din datorhörna? Jo min ipod är bättre än jag trodde :) Kommer med bild snart på datorhörnan då när jag får tag på en kamera. Mm, gör det :P The Moose: Härlig samling av spel/filmer osv.! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Sovhörna B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 9 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Sovhörna B) Vad är det du har i hyllorna på sidorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Sovhörna B) Vad är det du har i hyllorna på sidorna? Plånbok, böcker och lite andra prylar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 9 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Sovhörna B) Vad är det du har i hyllorna på sidorna? Plånbok, böcker och lite andra prylar Vad är det där högst upp åt höger? Ser ut som en stor kycklingklubba :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Plånbok, böcker och lite andra prylar Vad är det där högst upp åt höger? Ser ut som en stor kycklingklubba :P En folie raket som jag fick för typ 3 år sen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 9 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Plånbok, böcker och lite andra prylar Vad är det där högst upp åt höger? Ser ut som en stor kycklingklubba :P En folie raket som jag fick för typ 3 år sen :P Ok, tyckte den såg lite skum ut ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Ok, tyckte den såg lite skum ut ^^ Lol, den är det också :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 12 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Min sov setup: Min elgitarr setup: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.