Muggebigge Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Ska flytta på måndag men sen när jag har fixat och grejat så kan jag lägga in en bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 @Lan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henri Skrivet 24 September 2011 Rapport Dela Skrivet 24 September 2011 (redigerat) så ser min dator hörna ut. en skärm har ingen ström adapter just nu men jag har beställt en .. har tvn inkopplad också 4 skärmar allt som allt.. har inget ps3 men jag ska köpa ett snart sätta det till vänster om tvn.... :) Redigerat 24 September 2011 av henri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 September 2011 Rapport Dela Skrivet 24 September 2011 Postar samma bilder som jag postade i den andra tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 24 September 2011 Rapport Dela Skrivet 24 September 2011 Kör väl i den här också då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 25 September 2011 Rapport Dela Skrivet 25 September 2011 Mitt verkligen städade skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 27 September 2011 Rapport Dela Skrivet 27 September 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 September 2011 Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 Trocadero ^ <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 19 April 2012 Rapport Dela Skrivet 19 April 2012 Bumpar denna tråd med min setup: Bilden är igentligen menad till en "show you battlestations" tråd på 4chan, men duger nog till att postas här också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 Har flyttat i veckan så jag kände för att ta lite bilder :P Inte världens bästa kamera direkt, men det är den enda jag har. Det viktigaste för mig är att ha datorn bredvid sängen så jag kan ha fötterna på sängen :P Det här typ alla mina fasta spel, dvs spel som inte är köpta på steam eller liknande. Har dock köpt ett antal xbox360 spel också, men dom är hos min pojkvän eftersom det är han som äger xboxet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 Vrf har du toapapper i sängen? E du "förkyld" :P :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.