Hoonigan Skrivet 6 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2012 min setup Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 6 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2012 min setupVart har du benen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 6 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2012 Vart har du benen?Bordet står ju på högtalarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 6 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2012 Bordet står ju på högtalarna.Tror han menar var han placerar sina egna ben(kroppsdel) när högtalarna är i vägen. Kan ha fel dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juph Skrivet 6 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2012 Min Lya! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 6 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 8 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 (redigerat) Har du fått bort den där trästolen? :3 OnT: Endast tillfälligt, är uppe hos mormor :) . Redigerat 8 Juli 2012 av Loopen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 8 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 Har du fått bort den där trästolen? :3Det vita chassit med, har dock kvar den vita CD-läsaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 8 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 Vart har du benen?det finns utrymme för dom också, ca: 2,5dm. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2012 det finns utrymme för dom också, ca: 2,5dm. :)Fy, själv sitter man utsträckt som en struts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 9 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2012 Fy, själv sitter man utsträckt som en struts! brukar mest ha fötterna på skrivbordet, så det bekymrar mig inte så mycket :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 10 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2012 Här är det! The Moment You've been waiting for. Min Setup! Mitt rum: Min PS3 Min PSVITA Mina Spel till PSVITA Spelen till PS3 + mic Min och brorsans säng, med en stol som jag brukar sitta på när jag kör. Affischer: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.