klister92 Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Jag har en bärbar datorn och undrar vilka roliga spel jag kan köra utan lagg. Jag spelar spel som maffia men även bilspel som NFS. Vilket är det bästa NFS spelet jag kan spela? Processor: Intel Celeron M cpu 530 @ 1,73 GHz Minne: 2GB CD/DVD-hastighet: ? är det nödvändigt att veta? Intel® Graphics Media Accelerator X3100 med Upp till 251 MB totalt tillgängligt grafikminne Diskutrymme: ca 40 gb ledigt Operativsystem: Vista Om det är något jag har missat så säg bara till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Verkar vara ett integrerad grafikkort? Det klarar du inte många spel på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Det är en laptop, eller hur? Du kan knappt spela några spel utan lagg, grafikkortet är kasst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 4 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Det är en laptop, eller hur? Du kan knappt spela några spel utan lagg, grafikkortet är kasst. Något måste väl gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Det är en laptop, eller hur? Du kan knappt spela några spel utan lagg, grafikkortet är kasst. Något måste väl gå? http://smoothjazzy.files.wordpress.com/2007/03/pong.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Snygg WASD!! nej men du kan ju så klart lira battlefield vietnam på den laptopen med Ca 19-28 FPS, du får bara räkna med att det kan bli lite hackigt beror på vart i spelet du är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Det är en laptop, eller hur? Du kan knappt spela några spel utan lagg, grafikkortet är kasst. Något måste väl gå? http://smoothjazzy.files.wordpress.com/2007/03/pong.gif Haha, you made my night. :) Iaf, det GÅR att spela nyare spel, men inte laggfritt. Prova ladda ner Demo och kör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 (redigerat) Diablo I, GTA I, GTA II, The Settlers 1-4, AoE 1, 2. Wacraft I-2, Red Alert 1-2, C&C Tiberium Sun, Horse & Me, Stallet, Redigerat 4 Oktober 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viikiie Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Wacko: Warcraft III skulle nog också gå, funkar (med lagg) på min gamla dator, som är 1.4ghz, 600mb ram och grafikortet Rage fury pro / Xpert 2000 som har hela 32mb minne :DDD Och den är jag på nu, när jag skrollar upp och ner laggar det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Wacko: Warcraft III skulle nog också gå, funkar (med lagg) på min gamla dator, som är 1.4ghz, 600mb ram och grafikortet Rage fury pro / Xpert 2000 som har hela 32mb minne :DDD Och den är jag på nu, när jag skrollar upp och ner laggar det :D Haha, härligaste datorn! Är det en IBM eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Det är säkert en Windows 98 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Din laptop är inte ämnad för spel. Men äldre spel bör fungera skapligt och rulla på bra om du inte kör för höga inställningar på grafik. Diablo I, GTA I, GTA II, The Settlers 1-4, AoE 1, 2. Wacraft I-2, Red Alert 1-2, C&C Tiberium Sun, Horse & Me, Stallet, Diablo II och Warcraft III funkar med. Det vet jag av egen erfarenhet i och med min egen laptop =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.