WPS Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 JAG KAN LÄRA DIG ALLT för utom hur dina kompisar kan spela på din WOW PRIVAT SERVER B) !!!!! HEHE skriv om du vill veta hur man gör en wow privat server har en så jag kan nästan allt om det ps: alla fusk ska börja med . B)
D48 Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 men det är väll inte många som spelar på privata wow servrar???
MrTast Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 JAG KAN LÄRA DIG ALLT för utom hur dina kompisar kan spela på din WOW PRIVAT SERVER B) !!!!! HEHE skriv om du vill veta hur man gör en wow privat server har en så jag kan nästan allt om det ps: alla fusk ska börja med . B) Hur lägger man in scripts för ascent?
HaSsE93 Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 JAG KAN LÄRA DIG ALLT för utom hur dina kompisar kan spela på din WOW PRIVAT SERVER B) !!!!! HEHE skriv om du vill veta hur man gör en wow privat server har en så jag kan nästan allt om det ps: alla fusk ska börja med . B) Hur lägger man in scripts för ascent? Tror inte han vet, han gör nog så för att folk ska hjälpa han att göra en.
Rekommendera inlägg