Hoppa till innehåll

Har Ni Bra Lärare På Eran Skola?


soso
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hade kör idag på min lunchrast. Flera från klassen ar också där - så vi gick & åt efter kören ( våran SO lektion började då, men man måste ju äta lixom).

Iallfall, när vi alla hade ätit färdigt så gick vi till våra skåp & tog ut böckerna & så vidare gick vi till lektionen.

Fast ja, jag var ju tvungen att göra mina behov på to-a-l-ett-en h3h3. -.-

Så, när jag väl skulle gå in till lektionen (via våran feta & stora korridor - det är en lång korridor med massa studie hallar & salar som bara lärararna har nyckel till, och man måste alltid gå igenom en sån dör för att komma till klassrummet/elelr vart du nu ska).

Jag stod där & bankade som f*n i ca 25 minuter & jag ringde typ alla i min klass för att någon skulle kunna komma & öppna åt mig ( går bar att öppna inifrån utan nyckel).

Men ingen svarade på sms/samtalen jag ringde.

Blev arg, väldigt arg. En lärare kom förbi & öppnade åt mig, snällt av honom.

När jag kommer in till klassrummet så sitter alla & jobbar. Och min SO lärare blev helt förvånad att jag kom in!?

Mina polare sa att dom inte fick öppna åt mig, för att jag var & åt lektionstid. Som ungefär hela klassen var.

Fyfan säger jag bara, hon kommer inte få en chans till, hon är en bitch.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej Molesta, sluta skriv & istället för och.

Man äter när man har lunch, hinner man inte äta så skiter man i det. Du får helt enkelt välja, kör eller lunch, du kan inte göra både och. Dessutom för att sedan tro att bara för att du hade kör, kan dra ut på din lunch. När din lektion börjar, så ska du vara närvarande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Mina lärare är väl rätt bra, förutom Svenska- och fysik lärarna. Vår Svenska lärare kan knappt säga åt de som pratar utan verkar tro att dem kommer att bli tysta av sig själva, och vår fysik lärare kan inte förklara.

Men matte/NO(kemi och biologi) läraren och SO läraren är bäst. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...